سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:تیم‌هایی که بسته بازی می‌کنند و به دنبال ضدحمله هستند همیشه خطرناک هستند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پرویز مظلومی پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل استقلال اهواز در هفته نوزدهم،‌ گفت:بازی بسیار خوبی بود دیروز هم گفتم اگر فکر کنیم بازی ما آسان است اشتباه کردیم دیدید کار سختی داشتیم به حریف تبریک می‌گویم آنها خوب بازی کردند تیم‌هایی که بسته بازی می‌کنند و به دنبال ضدحمله هستند همیشه خطرناک هستند از هوادارانمان عذرخواهی می‌کنم.

وی افزود: هواداران ما امروز حضور خوبی داشتند اما متأسفانه نتیجه لازم را نگرفتیم. از آنها عذرخواهی می‌کنم بازیکنان ما یک بار عصبی شده بودند. وقتی حریف بسته بازی می‌کند و تیم هر چه می‌زند به در بسته می‌خورد بازیکنان عصبی می‌شوند از ابتدای هفته هشدار داده بودم که کار سختی داریم. اما دیدید که متأسفانه همین اتفاق هم افتاد. ما شانس آوردیم که همین یک امتیاز را هم گرفتیم چرا که ممکن بود بازی را ببازیم.

سرمربی استقلال در ادامه خاطرنشان کرد: بازیکنان وقتی احساس کردند نتیجه از دست رفته حملات بیشتری تدارک دیدند اما توپ‌هایشان گل نشد به حریف خسته نباشید می‌گویم. آنها خیلی خوب دویدند و متأسفانه ما روز بدی داشتیم.

وی در مورد اینکه شایعه شده هیأت مدیره از عملکرد فنی تیم راضی نیست و حتی گفته می‌شود آنها در ترکیب استقلال هم اعمال نظر می‌کنند،‌گفت: همانطور که گفتید این مسائل شایعه است و حرفی در این مورد ندارم.

مظلومی در مورد اینکه آیا تیمش می‌تواند به مقام قهرمانی برسد تأکید کرد: ما ناامید نیستیم اکنون در صدر حضور داریم مطمئن باشید این روند را رد می‌کنیم و روزهای خوبی را پیش‌رو خواهیم داشت.

وی در مورد عدم استفاده از آرش برهانی تأکید کرد: امروز بیشتر سعی کردیم از بازیکنان جوان استفاده کنیم همانطور که دیدید علی رمضانی را از تبدا به میدان فرستادیم و از بهنام برزای هم در میانه بازی بهره بردیم. آرش بازیکن بزرگی است و نیاز نبود امروز از او استفاده کنیم. او در دیدارهای بعدی به میدان می‌رود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۱ )