سرمربی تیم فوتبال راه آهن با بیان این که خوش شانس بودیم که موقعیت‌های صبا در نیمه دوم وارد دروازه ما نشد گفت: برخی بازیکنان راه آهن با آمپول به این بازی رسیدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، مهدی تارتار در نشست خبری پس از پایان دیدار تیم‌های صبای قم و راه آهن در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: در نیمه نخست نمایش خوبی داشتیم و حاصل این بازی خوب یک گل بود و حتی می‌توانستیم با گل‌های زده بیشتر در نیمه اول به کار خود پایان دهیم.

وی افزود: صبا تیم فوق العاده ای است و پیروزی بر صبا علاوه بر این که ما را خوشحال می‌کند نشان دهنده توان و ظرفیت تیم راه آهن است به ویژه این که صبا را در قم شکست داده‌ایم.

سرمربی تیم فوتبال راه آهن گفت: صبا در نیمه دوم تیم بهتری بود و چند موقعیت گل داشت و خوش شانس بودیم که موقعیت‌های آن‌ها وارد دروازه ما نشد اما این باخت چیزی از ارزش‌های صبا کم نمی‌کند.

تارتار بیان کرد: من مدت‌ها با صبا کار کرده‌ام و پیش از آغاز فصل هم با صبا بودم و شناختی که به همین دلیل از صبا داشتم به پیروزی ما بر این تیم کمک کرد البته صبا بازیکنان بسیار خوبی جذب کرده و تیم خود را تقویت کرده است.

وی عنوان کرد: صبا در نیمه دوم بیشتر به دنبال بازی مستقیم بود و ما هم به همین دلیل مجبور به تجمع در یک سوم دفاعی شدیم و خوشحالم که حتی پس از اخراج یک بازیکن، توانستیم با حفظ انسجام تیمی برنده بازی باشیم.

سرمربی راه آهن تصریح کرد: راه آهن تیمی جوان است و ۲ بازیکن ما در زمین در رده سنی امید بودند و امیدوارم تلفیق جوانی و تجربه به تیم ما کمک کند و آینده خوبی داشته باشیم البته برای بازی امروز مشکلات خاص خود را داشتیم و برخی بازیکنان با آمپول به این بازی رسیدند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.