سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: مدیرعامل باشگاه در این باخت هیچ تقصیری نداشت چون مسئولیت این باخت با من است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، امیر قلعه‌نویی پس از باخت خانگی ۲ بر یک تیمش مقابل پدیده در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: به بازیکنان پدیده تبریک می‌‌گویم چون آنان امروز خوب جنگیدند و توانستند از اندک فرصت‌های خود استفاده کنند و پیروز این دیدار باشند. ما در طول بازی موقعیت‌های خوبی داشتیم اما از آنان استفاده نکردیم.

وی افزود: در نیمه دوم نیز وقتی شرایط جوی بهم خورد فوتبال معنای خود را از دست داد و فقط شانس بر بازی حکمفرما بود.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی خاطرنشان کرد: مسئولیت این باخت با من است و سعید عباسی (مدیرعامل باشگاه) تمام خواسته‌های ما را برآورده کرده است و هر مشکلی نیز از این پس پیش بیاید قطعاً ایراد از من است؛ ما امروز نه در حد تراکتورسازی بازی کردیم و نه در حد آن نتیجه گرفتیم اما معتقدم که داور در نیمه اول می‌توانست برای ما یک پنالتی بگیرد.

قلعه‌نویی با اشاره به شعارهای امروزی که هواداران علیه وی سر می‌دادند، گفت: وقتی نتیجه نمی‌گیریم این مشکلات طبیعی است و قطعاً ادامه خواهد داشت. ما تا وقتی که خوب بازی نکنیم و خوب نتیجه نگیریم شاهد شعارهای هواداران خواهیم بود.

وی درباره اینکه گفته می‌شود مدیرعامل تراکتورسازی باید بومی باشد، گفت: در فوتبال روز دنیا این مسائل مطرح نیست و این سوالات توهین به فوتبال محسوب می‌شود چون سال گذشته تراکتورسازی با همین مدیرعامل در آستانه قهرمان شدن قرار داشت.

سرمربی تراکتورسازی تصریح کرد: اگر به این مسائل توجه شود نباید بازیکن سرباز هم جذب تراکتورسازی شود. دوره گذشته که من در تبریز بودم ۵ ماه پولی از تراکتورسازی نگرفتم و یک مربی غیر بومی بودم اما نمی‌دانم چرا در آن زمان این صحبت‌ها مطرح نشد.

قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال که در این دیدار چرا اصرار به استفاده از سانتر از جناحین داشتید، گفت: ما در نیمه اول از سوی همین سانترها چند فرصت به دست آوردیم ولی وقتی نتیجه نگیریم همه چیز به م می‌ریزد.

وی تأکید کرد: امروز قصد استفاده از عمق دفاع حریف را داشتیم اما تیم حریف این نقاط را پوشش داده بود و ما مجبور شدیم به جناحین رو بیاوریم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در مورد هواداران این تیم گفت: این تیم برای مردم است و همه ما اینجا مهمان هستیم و ما همه باید به هم کمک کنیم تا تیم‌مان در آینده نتایج بهتری کسب کنیم.

قلعه‌نویی با اشاره به مخالفانی که در تبریز دارد، گفت: یکسری افراد هستند که به فکر تیم نبوده و فقط به دنبال منافع شخصی خود هستند. آنان تراکتورسازی را ملک شخصی خود می‌دانند. ما این افراد را نه جزو مردم آذربایجان و نه جز هواداران تراکتور می‌دانیم چون آنان به دنبال این هستند که در تیم تراکتورسازی به یک مقام دست پیدا کنند.

وی گفت: در این مسابقه بازیکنان تاکتیکی کاری نمی‌توانستند انجام دهند و باید از بازیکنان فیزیکی استفاده می‌کردیم. بازیکنان تاکتیکی در این مسابقه کاری از پیش نبرده و از کار افتاده بودند.

سرمربی تراکتورسازی گفت: ما تغییرات زیادی در نیم فصل داشتیم و بازیکنان جدیدی به تیم ما اضافه کردیم که امیدواریم این شرایط در ادامه بهتر شود اما اگر این اتفاق رخ ندهد در پایان فصل از هواداران تراکتورسازی خداحافظی کرده و این تیم را ترک می‌کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.