هافبک سایپا گفت که روز بد فوتبال نصیب آنها شده و تیمش شکست مقابل استقلال خوزستان را در دیدار برابر سپاهان جبران می‌کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، آندرانیک تیموریان پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: امروز روز بد فوتبال قسمت سایپا شد. در این بازی پرتنش که می‌توانستیم برنده شویم، متأسفانه شکست خوردیم.

وی در ادامه ابراز امیدواری کرد تیمش شکست مقابل استقلال خوزستان را در دیدار مقابل سپاهان در هفته بیستم لیگ برتر جبران کند و افزود: ما باختیم اما هنوز اتفاقی رخ نداده است. در این هفته تیم‌هایی که در جدول بالاتر از ما بودند و یا تعقیب‌مان می‌کردند شکست خوردند یا مساوی کردند.

هافبک ملی‌پوش سایپا با تأکید بر اینکه تیمش توانایی دستیابی به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را دارد گفت: اگر در بازی‌های آینده گل بزنیم و بهتر از فرصت‌های خود استفاده کنیم می‌توانیم به سهمیه لیگ قهرمانان دست پیدا کنیم. هنوز اتفاق خاصی رخ نداده است.

تیموریان در مورد محرومیتش از همراهی سایپا در دیدار هفته اخیر که به دلیل محرومیت او رخ داد، خاطرنشان کرد: زمانی که به لیگ قطر رفتم، فدراسیون فوتبال ایران باید قبل از صدور آی تی سی، به این فدراسیون اعلام می‌کرد که محرومیتم در مسابقات آن کشور اعلام شود، اما چنین اتفاقی رقم نخورد و من ۱۵ بازی در لیگ قطر انجام دادم و محرومیتم در بازی اخیر اعمال شد. واقعاً در فوتبالم چنین اتفاقاتی را ندیده بودم.

وی در واکنش به خبرنگاری که علت درگیری‌اش با نیمکت‌نشینان استقلال خوزستان را جویا شد، گفت: چیز خاصی نبود. من با ویسی صحبت می‌کردم. نیمکت‌نشینان استقلال خوزستان اصلا به من توهین نکردند. فوتبال همین است و از این اتفاقات در آن رخ می‌دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.