نیمه اول دیدار استقلال و استقلال اهواز با برتری آبی‌پوشان پایتخت به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم‌های فوتبال استقلال و استقلال اهواز از ساعت ۱۷ امروز دیدار پایانی هفته نوزدهم لیگ برتر را به میزبانی ورزشگاه آزادی برگزار کردند که نیمه اول این دیدار با برتری یک بر صفر استقلال به پایان رسید.

استقلال که برای صدرنشینی دوباره در پایان این هفته از رقابت‌ها به هر ۳ امتیاز این دیدار نیاز مبرمی داشت، نسبت به حریف هم‌نام اهوازی بازی را با احتیاط بیشتری آغاز کرد.

اهوازی‌ها از همان دقایق نخست کار را هجومی‌تر آغاز کرده و در همان دقایق نخست با دو شوت از راه دور توسط ریکانی و کلاه‌کج دروازه طالب لو را مورد تهدید قرار دادند.

در ادامه استقلال کمی بر توپ و میدان مسلط شده و در دقیقه ۱۰ روی ضربه سر جابر انصاری صحنه خطرناکی را خلق کرد.

اعتماد به نفس بازیکنان تیم اهوازی با گذشت دقایق بازی بیشتر شده و این تیم حتی در دقایق میانی نیمه اول می‌توانست به گل برسد که این فرصت‌ها با خوش‌شانسی آبی‌پوشان تهرانی تبدیل به گل نشد.

در ادامه نیمه اول این دیدار و در دقیقه ۱۸ خضیراوی فرصت تک به تک را برای استقلال اهواز از دست داد و در دقیقه ۲۰ نیز یکبار دیگر خضیراوی نتوانست سانتر زیبای بهمیی را به گل تبدیل کند.

از سوی دیگر در دقیقه ۲۴ بهترین فرصت برای گلزنی استقلال به دست آمد که سجاد شهباززاده در موقعیتی عالی با یک ضربه سر بی دقت این توپ را از دست داد.

استقلال اهواز که از قبل از مسابقه حداقل روی کاغذ در مصاف با صدرنشین لیگ برتر ناکام بود، تا دقیقه ۲۸ دوام آورد. در این دقیقه از مسابقه امید ابراهیمی، هافبک استقلال موفق شد روی یک ضربه کاشته زیبا و دیدنی دروازه حریف اهوازی را برای اولین بار باز کند تا استقلال در نیمه اول این دیدار یک بر صفر پیش بیافتد.

بازی در ادامه در میانه‌های میدان دنبال شد البته در دقیقه ۳۷ جابر انصاری با یک ضربه نمایشی دروازه حریف را تهدید کرد.

نیمه اول این دیدار در نهایت با برتری یک بر صفر استقلال به پایان رسید.

موعود بنیادی‌فر داور این دیدار در نیمه اول به مهدی مومنی از استقلال کارت زرد نشان داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.