سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: فولاد در حال حاضر جوانان خوبی دارد و سال آینده با همین بازیکنان بهترین تیم ایران خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دراگان اسکوچیچ پس از برتری یک بر صفر فولاد خوزستان مقابل سپاهان اظهار داشت: باید از بازیکنان تشکر کنم و به آنها افتخار می‌کنم چون جنگنده بازی کردند و اجازه ندادند سپاهان میدان‌داری کند. سپاهان بازیکنان خوبی دارد و اگر ما اشتباه می‌کردیم آنها به خوبی استفاده می‌کردند. شاید احساس آنها بود که می‌توانستند پیروز شوند ما امروز لیاقت داشتیم که پیروز شویم. زمانی هم که در بازی‌های گذشته باید می‌بردیم، باختیم. کسی ۳ امتیاز به ما نمی‌دهد. باید شکست را قبول کرد.

وی ادامه داد: در نیمه اول بازی خیلی خوبی انجام دادیم و می‌توانستیم کار را تمام کنیم اما از شانس‌هایی که داشتیم استفاده نکردیم.

اسکوچیچ با اشاره به اینکه مصدومان زیادی در تیم داریم، گفت: پیامی به بازیکنان دادم که پیر و جوان و ضعیف و قوی برایم فرقی ندارد. هر کسی شایسته باشد در تیم قرار می‌گیرد باید در سختی‌ها درست کار کنیم.

سرمربی فولاد خوزستان با اشاره به مصدومیت زودهنگام چاگو گفت: اگر او بود کیفیت بهتری داشتیم.

وی با اشاره به شرایط تیمش گفت: با تیمی کار می‌کنم که در آینده با نیروهای جوان بهترین تیم ایران خواهد بود. ما ۵ بازی است که نباختیم و ۳ برد داریم. باید پیروزی‌هایمان را حفظ کنیم. من زمانی هم که نتیجه نمی‌گرفتم نگفتم مربی بدی هستم. الان هم نباید مغرور شویم. فقط با کار کردن می‌توان بهتر شویم.

اسکوچیچ تاکید کرد: باید ابتدا فولاد را در فصل جاری سربلند در لیگ خارج کنیم و به سال بعد فکر کنیم. باید صبر داشت. یکسری انرژی‌های منفی کنارمان بود اما ما قوی بودیم و سربلند بیرون آمدیم. یک سال و نیم است که در اهواز هستم در این مدت ۴ بار ترکیب خود را تغییر دادم. یکسری نفرات را به خاطر سربازی از دست دادیم و چیزهای دیگر هم اتفاق افتاد.

وی گفت: آیا این شرایط نرمال است؟ نیست. به عنوان مربی نمی‌توانم جادو کنم. نمی‌خواهم که مرا تحمل کنند بلکه بازیکنان جوان را تحمل کنند تا به نتایج خوبی برسند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.