اصفهان – سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: به نظر من ذوب‌آهن در دیدار امروز خود بدون موقعیت خاصی، دو گل به پرسپولیس زد.

به گزارش خبرنگار مهر، برانکو ایوانکوویچ پس از تساوی تیمش مقابل پرسپولیس تهران با اشاره به کیفیت این مسابقه اظهار داشت: به نظر من این مسابقه، یک دیدار زیبا ازآب درآمد و هر دو تیم در این مسابقه عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتند. به نظر من امروز تماشاگران این مسابقه، شاهد کیفیت بازی بوده و هیجان بسیاری را در مسابقه مشاهده کردند.

وی با بیان اینکه بازیکنان پرسپولیس در این بازی عملکرد بسیار خوب و باکیفیتی از خود به نمایش گذاشتند، تصریح کرد: متأسفانه در این مسابقه نتوانستیم به خوبی از فرصت‌ها استفاده کرده و ۳ امتیاز بازی را از دست دادیم. ما در صحنه پنالتی می‌توانستیم به خوبی پیروزی را به نام خود ثبت کنیم اما این اتفاق صورت نگرفت.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران ادامه داد: اگر در آن صحنه می‌توانستیم گلزنی کنیم، در نهایت کار حریف بسیار دشوار می‌شد اما متأسفانه از این ضربه استفاده نکردیم و شرایط پس از آن باعث شد که ذوب‌آهن با اعتماد به نفس بیشتر خود، دو گل وارد دروازه پرسپولیس کند.

وی در پاسخ به سئوالی درباره اینکه آیا با توجه به تساوی صورت گرفته، نتیجه را عادلانه می‌داند یا خیر، بیان داشت: به هر حال این مسابقه به پایان رسیده و هر دو تیم، از بازی تنها یک امتیاز کسب کرده‌اند. نمی‌گویم که ذوب‌آهن مستحق کسب امتیاز نبود زیرا آنها تلاش بسیاری صورت داده و تا آخر مسابقه برای گلزنی و رسیدن به تساوی تلاش کردند.

ایوانکوویچ با بیان اینکه در حال حاضر پرسپولیس در کنار تیم‌های دیگر شانس قهرمانی دارد، گفت:استقلال تهران، استقلال خوزستان، سپاهان و ذوب‌آهن تیم‌هایی هستند که تا روز آخر برای رسیدن به قهرمانی شانس دارند و در حال حاضر نمی‌توانیم قهرمان را تعیین کنیم.

وی ادامه داد: دو تیم در مسابقه امروز خود نشان دادند که شایسته حضور در جمع صدرنشینان هستند اما متأسفانه ما از موقعیت‌های خود استفاده نکردیم و بازیکنان من اگرچه اراده و انگیزه بسیاری داشتند اما نتوانستند در نهایت پیروز مسابقه شوند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران اضافه کرد: مرتضی تبریزی در دقایق پایانی مسابقه با یک سانتر بسیار خوب، توانست برای تیمش گلزنی کرده و به نظر من ذوب‌آهن، بدون موقعیت خاصی، دو گل به پرسپولیس زد.

وی درباره اینکه آیا دروازه‌بان تیمش وقت تلف می‌کرد یا خیر، گفت: آیا دیدید که برای دروازه‌بان ما چه اتفاقی افتاد و آیا او می‌توانست دروازه تیمش را خالی نگه دارد؟ ما امروز تیم برتر مسابقه بودیم و توانستیم موقعیت‌های بسیاری به دست آوریم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۶ )