سرمربی تیم ملی جوانان گفت: عدم شرکت در تورنمنت آنتالیا به سودمان شد و توانستیم در این اردو بازی‌های دوستانه قوی‌تری را پشت سر بگذاریم.

امیر حسین پیروانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌در مورد اردوی تیم ملی جوانان در کشور ترکیه گفت: اردوی خوبی داشتیم سه چهار بازی تدارکاتی مناسب برگزار کردیم و توانستیم به بالا رفتن توان کیفی تیم کمک کنیم. اردوی بعدی ما از ۲۵ بهمن آغاز می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که به دلیل مخالفت عربستان و بحرین تیم جوانان در تورنمنت آنتالیا حضور پیدا نکرد و آیا این مسئله کارشان را دچار مشکل نکرد گفت: امور فنی در حوزه فعالیت من است و دخالتی در مسائل اجرایی ندارم اما بعد از اینکه آن اتفاق افتاد و به ما اعلام شد که می‌توانیم با دانمارک و کوزوو بازی کنیم اتفاقا دیدیم این مسئله به سود ماست چرا که ما دو بازی خیلی خوب با دانمارک و یک دیدار خیلی قوی با کوزوو داشتیم در حالی که اگر می‌خواستیم در آن تورنمنت باشیم باید با بحرین، عربستان و تیم‌هایی مثل ترکمنستان بازی می‌کردیم. اتفاقا اینکه ما در آن تورنمنت حضور پیدا نکردیم از لحاظ بازی دوستانه به سود ما شد.

سرمربی تیم ملی جوانان در ارتباط با برنامه‌های این تیم تا شروع رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا در بحرین که مهر سال ۹۵ برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: برنامه کامل خود را به مسئولان کمیته فنی ارائه کردیم و تائیدیه آن را هم گرفتیم. مسابقات قهرمانی آسیا اردیبهشت ماه قرعه کشی می‌شود و تیم‌های هم گروه ما معلوم خواهد شد. برنامه‌ریزی خود را انجام دادیم و رفته رفته آماده مسابقات می‌شویم.

پیروانی در ارتباط با برنامه‌هایش برای برگزاری بازی‌های دوستانه عنوان کرد: ما دوست داریم با تیم‌های قدرتمند دیدار کنیم در همین راستا برای حضور در یک تورنمنت که در کشور اسپانیا برگزار می‌شود از ما دعوت به عمل آمده. روسیه، چین، اسپانیا و قطر در این تورنمنت حضور دارند که از ما هم دعوت شده است.ما موافقتمان را با حضور در این تورنمنت اعلام کردیم و اگر مشکل خاصی پیش نیاید در این مسابقات شرکت می‌کنیم.

وی در مورد اینکه آیا از تدارکات فعلی رضایت دارد تصریح کرد: با توجه به داشته‌های فدراسیون تلاش می‌شود تا بیشترین امکانات در اختیار ما قرار بگیرد. مسئولین حداکثر حمایت را می‌کنند و ما هم تمام تلاشمان را می‌کنیم که در این شرایط خود را اماده حضور در رقابت‌ها کنیم.

سرمربی تیم ملی جوانان در پایان در رابطه با اینکه آیا برای دریافت قراردادها با مشکلی روبرو نشده‌ تاکید کرد: قرارداد اعضای کادر فنی امضا شده و مشکلی وجود ندارد به امید خدا در اولین فرصت پرداختی‌های لازم هم به ما صورت می‌گیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.