با وجود افزایش حاشیه امنیت لسترسیتی در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر به شش امتیاز، سرمربی ایتالیایی این تیم هنوز شاگردانش را شایسته خطاب شدن به عنوان مدعی اصلی قهرمانی نمی‌داند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کلودیو رانیری بعد از پیروزی ۳ بر یک تیمش در خانه منچسترسیتی از شاگردانش تمجید کرد و گفت: بازیکنان ما در زمین بازی برای یکدیگر می‌جنگند. تیم ما متشکل از ۱۱ بازیکن است که وقتی به زمین بازی می‌روند، چنان اتحاد و همکاری دارند که من نظیرش را تا به حال ندیده‌ام.

با وجود افزایش حاشیه امنیت لسترسیتی در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر به شش امتیاز ، رانیری تیمش را بخت اول قهرمانی در این رقابت‌ها نمی‌داند.

وی ادامه داد: من به آنهایی که تیم مرا مدعی قهرمانی می‌دانند اعتماد ندارم، همان‌هایی که در ابتدای فصل می‌گفتند رانیری اخراج می‌شود. متأسفم اما پیروزی که کسب کرده‌ایم بدان معناست که سه امتیاز دیگر به دست آورده‌ایم نه اینکه مدعی اصلی قهرمانی شده‌ایم. برای ما مهم است که با همین روند به کارمان ادامه دهیم. البته شکست دادن تیمی در سطح و جایگاه منچسترسیتی فوق‌العاده است، اما ما هفته آینده یک بازی سخت خارج از خانه برابر آرسنال داریم.

سرمربی پیشین رم افزود: لیگ برتر در این فصل دیوانه‌کننده‌ بوده است و من نمی‌خواهم هیچ پیش‌بینی درباره آینده آن داشته باشم، اما ما آماده‌ایم که برای بازی بعدی‌مان بجنگیم. بازیکنان ما در همه بازی‌های‌مان طوری کار می‌کنند که انگار آخرین بازی‌مان در این فصل است. اکنون تیم‌های بزرگ زیادی در لیگ هستند، اما دلیلی نمی‌بینم که ما شانسی برای کسب موفقیت نداشته باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.