فدراسیون فوتبال پول‌هایی که از فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا طلب دارد را پس از رفع کامل تحریم‌ها دریافت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، فدراسیون فوتبال مطالبات مالی که از فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا طلب دارد را پس از رفع کامل تحریم‌ها دریافت می‌کند.

بر همین اساس این مبلغ بخش باقی مانده پروژه گل برای کمک مالی به کشورهای مختلف جهان در جهت توسعه و پیشرفت فوتبال در سال ۲۰۱۵ است.

بخشی از پول باقی مانده سال ۲۰۱۵ به همراه پولی که قرار است برای سال ۲۰۱۶ نیز از سوی فیفا و AFC به فدراسیون فوتبال ایران پرداخت شود با تصمیم فدراسیون، پس از رفع کامل تحریم‌‌ها حدود ۳-۴ ماه دیگر به صورت مستقیم به حساب فدراسیون فوتبال واریز خواهد شد.

پیش از این گفته می‌شد که احتمالاً این پول دوباره به وزارت امور خارجه تحویل داده شده و این نهاد مانند روال گذشته با فدراسیون فوتبال تسویه حساب خواهد کرد که این اتفاق این بار رخ نداده و پول‌ها مستقیم به حساب فدراسیون فوتبال خواهد رفت.

از سوی دیگر برخی‌ها عنوان می‌کردند قرار است ۱۳ میلیون دلار پول پاداش جام جهانی نیز همراه با این پول به فدراسیون ایران پرداخت شود که گویا این پول که رقم واقعی آن ۸ میلیون دلار است، حدود ۶ ماه پیش از سوی فدراسیون جهانی فوتبال از طریق وزارت امور خارجه در اختیار فدراسیون فوتبال ایران قرار گرفته است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.