دروازه‌بان تیم فوتبال نفت تهران گفت: سال قبل نیز همین تیم الجیش را شکست دادیم و امیدوارم دوباره پرچم ایران را مقابل عرب‌ها بالا ببریم.

وحید شیخ‌ویسی در مورد تقابل نفت تهران با الجیش قطر در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: بازیکنان ما به این مسابقه به عنوان یک دیدار ملی نگاه می‌کنند و امیدوارم مردم هم با دعای خود ما را حمایت کنند. امیدوارم هواداران فوتبال در ایران، رنگ‌های قرمز و آبی را کنار بگذارند و برای تشویق نفت به ورزشگاه بیایند. تیم ما از لحاظ روحی شرایط خوبی دارد و در این مدت تمرینات خوبی را پشت‌سر گذاشته و به خوبی آماده دیدار با الجیش شده‌ایم.

وی در مورد مشکلات مالی باشگاه نفت خاطرنشان کرد: در حال حاضر اکثر تیم‌های ایرانی با مشکلات مالی مواجه هستند و این درست نیست که در حال حاضر در این شرایط حساس، در مورد مشکلات مالی صحبت کنیم. مسئولان باشگاه قطعاً تلاش خواهند کرد تا به این مشکلات رسیدگی کنند.

شیخ‌ویسی درباره شرایط متفاوت نفت و الجیش و اینکه چه چیزی آنها را امیدوار به پیروزی در این مسابقه می‌کند، گفت: ما پارسال هم همین شرایط را داشتیم، هرچند که در لیگ برتر ایران با وضعیت خیلی خوبی روبه‌رو بودیم. فصل گذشته هم تیم ثروتمند الجیش را شکست دادیم، ولی آنها امسال تیم خودشان را تقویت کرده‌اند. با این حال ما در زمین خودمان بازی می‌کنیم و می‌خواهیم دوباره آنها را شکست داده و پرچم ایران را مقابل عرب‌ها بالا ببریم.

سنگربان تیم فوتبال نفت تهران در پاسخ به این سؤال که برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت تیمش چقدر شانس دارد، گفت: چیزی در این مورد معلوم نیست. منصوریان معمولاً سه ساعت قبل از بازی ترکیب ثابت را اعلام می‌کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.