رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال با بیان اینکه نقطه قوت تیم ملی در مسابقات جام ملت‌های آسیا باور بازیکنان است، گفت: فوتسال ما بارها تکیه‌گاه فوتبال بوده است.

عباس ترابیان در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره برگزاری مراسم بهترین‌های لیگ برتر و بدرقه تیم ملی با بیان مطلب فوق اظهار کرد: برگزاری این مراسم، گام بسیار خوبی برای پیشرفت بیشتر فوتسال بود. فوتسال ما چیزی کمتر از فوتبال ندارد و بارها تکیه‌گاه فوتبال بوده است. هرچند لیگ ما امسال حاشیه‌هایی داشت ولی باید از رئیس کمیته فوتسال (سیدرضا افتخاری) و همکارانش در سازمان لیگ تشکر کنیم چون در مجموع لیگ پویایی داشتیم.

وی خاطرنشان کرد: البته آقای افتخاری تصمیم خوبی هم گرفته و آن بازنگری در تاریخ شروع لیگ برتر است. پیش از این اعلام شده بود لیگ در مهرماه آغاز می‌شود که کمیته فوتسال قرار شد این تاریخ را تغییر بدهد. من قبلا به تعویق در شروع لیگ اعتراض داشتم و حالا هم که تصمیم به تغییر تاریخ لیگ گرفته شده است، باید تشکر کنم.

رئیس کمیته فنی و توسعه درباره پیش بینی‌اش از عملکرد تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا خاطرنشان کرد: من به تیم ملی خیلی خوشبینم و معتقدم بازیکنان می‌توانند به عنوان قهرمانی برسند. اتفاقا روز جمعه در تمرین تیم ملی حاضر شدم و با کادر فنی تیم ملی درباره مسائل مختلفی از جمله تاکتیک بازی پنج نفره (پاور پلی) صحبت کردم. ما در دوره خسوس در این بخش یک مقدار ضعیف بودیم و درست از این تاکتیک استفاده نکردیم. در حال حاضر تیم ملی سه سیستم در نظر دارد و بازیکنان هم به بهترین شکل این سه سیستم را پیاده می‌کردند.

ترابیان در پایان خاطرنشان کرد: نقطه قوت این تیم ملی، باور بازیکنان و میل آنها برای رسیدن به موفقیت است. آنها با این باور قطعا در جام ملتها موفق خواهند بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.