سرمربی آبی‌پوشان شهر منچستر دلیل باخت خانگی تیمش برابر شگفتی‌ساز لیگ برتر را دفاع ناکارآمد بازیکنانش در این بازی دانست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مانوئل پیگرینی دلایل زیادی برای توجیه باخت ۳ بر یک تیمش برابر لسترسیتی در هفته بیست‌و‌پنجم لیگ برتر که در ورزشگاه اتحاد رقم خورد، نداشت. در دیداری که روبرت هوث دو بار و ریاض ماهرز یک بار برای لستر گلزنی کردند و سرخیو آگرو هم یکی از گل‌های خورده را در دقایق پایانی برای من‌سیتی جبران کرد، میزبان منچستری تن به شکست داد تا فاصله‌اش با لسترسیتی صدرنشین به شش امتیاز افزایش پیدا کند.

مانوئل پیگرینی، سرمربی شیلیایی منچسترسیتی که در پایان فصل باید این تیم را ترک کند و جای خود را به پپ گواردیولا بدهد، اظهار داشت: من فکر نمی‌کنم که منصفانه باشد برای باخت‌مان بهانه بیاوریم. خیلی چیزها را در این بازی بد انجام دادیم. حریف ما تیمی بسیار خوب بود. انصاف این است که لسترسیتی را به خاطر بازی خوبش تحسین کنیم. بعد از این باید بگوییم که ما از نظر دفاعی بد بازی کردیم، به خصوص در گل‌هایی که از روی ضربات شروع مجدد دریافت کردیم. با وجود تملک توپ قابل توجهی که داشتیم، به اندازه کافی موقعیت گلزنی ایجاد نکردیم.

پیگرینی ادامه داد: من فکر می‌کنم که تیم‌مان خوب دفاع نمی‌کرد، چون تعداد موقعیت‌‌های حریف زیاد بود. گلایه من تنها از یک اتفاق خاص در جریان بازی نیست بلکه من از نحوه بازی تیمم رضایت ندارم. ما این فرصت را داشتیم که در خانه فاصله امتیازات‌مان را با لسترسیتی کاهش دهیم، اما حالا شش امتیاز از این تیم فاصله گرفته‌ایم. حالا ما باید برای ۳۹ امتیازی که تا پایان فصل می‌توانیم کسب کنیم، تلاش کنیم. باید روی تمامی بازی‌هایی که از این به بعد داریم تمرکز کنیم و تاتنهام را در خانه‌مان شکست دهیم. همچنین باید ببینیم که نتیجه بازی (هفته آینده) آرسنال و لسترسیتی چه می‌شود. تا آن زمان اتفاقات زیادی ممکن است رخ دهد.

سرمربی شیلیایی آبی‌پوشان شهر منچستر تأکید کرد: متحمل شکستی شدیم که انتظارش را نداشتیم. اگر لسترسیتی با همین روند به کارش ادامه دهد آن وقت این تیم را باید مدعی قهرمانی دانست. هنوز ۱۳ هفته دیگر تا پایان فصل باقی مانده و پیش‌بینی آینده سخت است.

پیگرینی سپس این موضوع را که معرفی شدن پپ گواردیولا به عنوان سرمربی فصل آینده منچسترسیتی باعث اُفت عملکرد شاگردان او شده است، رد کرد و گفت: من فکر می‌کنم که هفته پیش بیش از اندازه درباره این موضوع حرف زدیم. تصور نمی‌کنم منصفانه باشد که دنبال بهانه بگردیم.

داوید سیلوا، هافبک هجومی منچسترسیتی در جریان بازی از ناحیه قوزک پا آسیب دید و پیگرینی اعتراف کرد که ممکن است این بازیکن اسپانیایی نتواند به بازی بعدی من‌سیتی برابر تاتنهام برسد.

او عنوان کرد: قوزک پای سیلوا پیچ خورده است. من فکر می‌کنم که برای او سخت باشد که به این زودی‌ها آماده شود. در فوتبال، یک تیم از یک هفته تا هفته بعد ممکن است دچار تغییرات فراوانی شود. ما در حال حاضر در بهترین شرایط قرار نداریم. فقط ۱۴ بازیکن‌مان آماده هستند و کلی بازی در پیش داریم. باید هرچه سریع‌تر تجدید قوا و باخت‌مان برابر لستر را جبران کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.