پدیده این فصل لیگ برتر انگلیس، قرارداد خود را با شگفتی‌ساز و صدرنشین جدول رده‌بندی این رقابت‌ها برای سه سال دیگر تمدید کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روحیه و اعتمادبه‌نفس بازیکنان و هواداران لسترسیتی روز گذشته (شنبه) به خاطر رخ دادن دو اتفاق افزایش یافت. یکی از‌ آنها پیروزی ۳ بر یک شگفتی‌ساز لیگ برتر در خانه مچسترسیتی در دوئل صدرنشینان جدول بود و دیگر تمدید قرارداد جیمی واردی، مهاجم انگلیسی این تیم بود که او را تا سال ۲۰۱۹ در تیم تحت‌هدایت کلودیو رانیری نگه می‌دارد. مهاجم ۲۹ ساله لسترسیتی قرارداد سه ساله جدیدی با لسترسیتی بسته است که او را تا پایان فصل ۱۹-۲۰۱۸ در جمع «روباه‌ها» نگه می‌دارد.

واردی در این فصل با ۱۸ گلی که در ۲۵ بازی‌اش برای لسترسیتی در لیگ برتر به ثمر رسانده است، آقای گل لیگ محسوب می‌شود. گل‌ها و بازی خوب واردی در این فصل سهم ویژه‌ای در صدرنشینی تیم تحت‌هدایت کلودیو رانیری با حاشیه امنیتی پنج امتیازی داشته است.

واردی پس از تمدید قراردادش به سایت باشگاه گفت: من واقعاً خوشحالم که دارم همراه با لسترسیتی برای کسب یک موفقیت خاص تلاش می‌کنم. هرگز روحیه‌ای مانند روحیه فعلی‌ام نداشته‌ام. همه اعضای باشگاه، از مدیران گرفته تا مربیان، بازیکنان و هواداران نیز چنین روحیه‌ای دارند. من می‌خواهم برای مدتی طولانی در لسترسیتی بازی کنم. این تیم نشان داده که کاملاً به من اعتماد دارد. در واقع غیرممکن است توصیف کنم که اعتماد کردن لستر چقدر به پیشرفت من کمک کرده است. من برای همیشه قدردان این باشگاه و هزینه‌ای که برای جذب من انجام داد، خواهم بود و در تک‌تک روزهای حضورم در این تیم تلاش می‌کنم تا پاسخ اعتماد باشگاه را بدهم.

قرارداد جدید واردی با لسترسیتی حقوق او را از ۴۵ هزار پوند به به ۸۰هزار پوند در هفته افزایش می‌دهد و پاداش‌های او را هم بیشتر می‌کند. او در حالی به آقای گل حال حاضر لیگ برتر تبدیل شده است که تا دو سه فصل پیش در تیمی مانند فلیتوود که جزو تیم‌های آماتور فوتبال انگلیس است، بازی می‌کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.