سرمربی لسترسیتی از پیروزی برابر منچسترسیتی بسیار خوشحال است و تاکید کرد که بهترین روزهای دوران فوتبالی خود را پشت سر می گذارد.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورتس، نتایج خیره کننده لسترسیتی در فصل جاری لیگ برتر انگلیس همچنان ادامه دارد. این تیم در یکی از حساس ترین بازی های هفته بیست و پنجم لیگ جزیره به مصاف منچسترسیتی، تیم دوم جدول رده بندی رفت و موفق شد با نتیجه دور از انتظار سه بر یک برابر این تیم به پیروزی برسد.

طبیعی است کلودیو رانیری از این عملکرد درخشان و خیره کننده تیمش راضی باشد. او در نشست خبری بعد از بازی گفت: همه می دانید بازی کردن برابر منچسترسیتی که این همه ستاره در اختیار دارد، بسیار سخت است ولی با بازی بسیار خوبی که به نمایش گذاشتیم، سه امتیاز را به دست آوردیم و کاملا هم شایسته آن بودیم. با نهایت تمرکز برابر حریف بازی کردیم. می خواستیم بدون فشار و استرس بازی کنیم و از بازی لذت ببریم.

او ادامه داد: نهایت تلاش خود را به کار گرفتیم تا پیروز این میدان شویم. گل نخست باعث شد روحیه بگیریم و اعتماد به نفس لازم را به دست آوریم. بعد از این گل بود که بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم و در نهایت به چیزی که شایسته آن بودیم دست پیدا کردیم. پیش از این هم گفتم لسترسیتی فضای بسیار خوبی دارد. درست است که تنها یازده بازیکن در ترکیب اصلی به میدان می روند اما همه بازیکنان خوشحال هستند و با روحیه بالا، سایرین را تشویق می کنند و برای پیروزی می جنگند. در تیم های زیادی مربیگری کردم اما تاکنون چنین روحیه ای را در هیچ تیمی ندیدم. این بهترین فضایی است که در دوران مربیگری خود تجربه می کنم.

لسترسیتی هفته گذشته موفق شد لیورپول را هم با نتیجه دو بر صفر شکست دهد. این تیم یک بازی بسیار حساس دیگر هم پیش رو دارد و باید هفته آینده در ورزشگاه امارات به مصاف آرسنال برود.

رانیری درباره این دیدار گفت: متاسفم اما باید بگویم پیروزی برابر منچسترسیتی هیچ چیزی را ثابت نمی کند. در لیگی بازی می کنیم که هر تیمی برای پیروزی به میدان می آید. تیم های بزرگی در لیگ جزیره بازی می کنند و همه بازی‌ها سخت و نفس‌گیر است. درست است که در شرایط خوبی به سر می بریم اما هنوز چیزی تضمین نشده است و باید تا پایان لیگ جنگید. باید به همین روند ادامه داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.