رییس کنقدراسیون فوتبال آسیا به حمایت کنفدراسیون فوتبال آفریقا از او در انتخابات ریاست فیفا واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روزنامه الشرق قطر، شیخ سلمان بن ابراهیم، رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا، یکی از نامزدهای شرکت کننده در انتخابات ریاست فیفا است و شانس زیادی برای پیروزی شدن در این انتخابات برای جایگزینی سپ بلاتر دارد.

روز گذشته (شنبه) کنفدراسیون فوتبال آفریقا حمایتش را از شیخ سلمان در انتخابات ریاست فیفا اعلام کرد و این باعث شده است تا شانس این نامزد برای پیروز شدن در این انتخابات بسیار زیاد باشد.

شیخ سلمان در این زمینه گفت: حمایت کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آفریقا باعث شده است امیدواری زیادی برای پیروز شدن در انتخابات ریاست فیفا داشته باشم. این تصمیم باعث شد تا با اعتماد به نفس زیادی روزهای پیش رو را پشت سر بگذارم و شانس زیادی برای پیروز شدن در انتخابات داشته باشم.

رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا ادامه داد: بسیار خوشحالم که دوستان آفریقایی، از من حمایت کردند و به خود می بالم. در حال حاضر دو کنفدراسیون بزرگ آسیا و آفریقا از من حمایت کردند. مسئولیت بزرگی به من واگذار شده است. می خواهم با جدیت برنامه انتخاباتی خود را دنبال کنم و در نهایت ریاست فیفا را به دست آورم.

شیخ سلمان در پایان سخنانش نیز گفت: اعلام حمایت اعضای کنفدراسیون فوتبال آفریقا و آسیا باعث شده است تا امید زیادی برای پیروز شدن در انتخابات ریاست فیفا داشته باشم. درست است کشورهای زیادی با من موافقت کردند اما به تلاش خود ادامه می دهم و نهایت توانم را به کار می گیرم تا حمایت بعضی دیگر از کشورها را هم به دست آورم.

شیخ سلمان بحرینی و جیانی اینفانتیو شانس بسیار بالایی برای پیروز شدن در انتخابات ریاست فیفا دارند و به احتمال زیاد از بین این دو نفر یکی از آنها جایگزین بلاتر خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.