سرمربی تیم فوتبال بایرن‌مونیخ به نارضایتی خود از عملکرد شاگردانش در نیمه اول مصاف خارج از خانه برابر بایر‌لورکوزن اذعان داشت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال بایرن مونیخ شب گذشته در بیستمین هفته از لیگ دسته اول فوتبال آلمان برابر میزبانش بایر‌لورکوزن با تساوی بدون گل متوقف شد. این دومین تساوی و در مجموع سومین باری است که باواریایی‌ها در این فصل امتیاز از دست می‌دهند، اما در جایگاه آنها در صدر جدول تغییر ایجاد نکرد و مردان پپ گواردیولا با توجه به تساوی خارج از خانه دورتموند، همچنان با حاشیه امنیتی هشت امتیازی صدرنشین هستند.

پپ گواردیولا در واکنش به تساوی بایرن مونیخ برابر مردان راجر اشمیت گفت: در نیمه اول ما سه، چهار یا پنج بار برای پاس دادن توپ مشکل داشتیم. بعد از وقفه بین دو نیمه، بازی‌‌مان بهتر شد. در نیمه دوم ما باثبات‌تر بودیم. داگلاس کاستا در جناحین زمین بهتر از میانه میدان بازی می‌کرد.

سرمربی فصل آینده تیم فوتبال منچسترسیتی در ادامه به تمجید از عملکرد یکی از مدافعانش پرداخت و اظهار داشت: عملکرد کیمیچ در میانه میدان استثنایی بود، چون کیسلینگ و چیچاریتو هیچ موقعیتی به دست نیاوردند. او کارش را بسیار خوب انجام داد. بنابراین او شایسته تحسین است.

در همین حال راجر اشمیت، سرمربی لورکوزن هم راجع به تساوی خانگی تیمش برابر قهرمان آلمان عنوان کرد: وقتی حریفت بایرن مونیخ باشد، مساوی کردن هم اتفاق خوبی است. در نهایت من فکر می‌کنم ما با شایستگی این تساوی را کسب کردیم. ما توانستیم توپ را در اکثر اوقات بازی از دروازه‌‌‌مان دور نگه داریم. ما کارمان را خوب انجام دادیم و از این بابت بسیار راضی هستیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.