سید جلال حسینی می گوید:«کروش می گوید امکانات می خواهیم بعضی ها ناراحت می شوند!»

سعید اکبری - خبرگزاری خبرآنلاین؛مدافع ملی پوش نفت تهران این روزهاتمام تمرکزش روی لیگ قهرمانان آسیا و بازی تیمش مقابل الجیش قطر است.تیمی متمول کهاز لحاظ امکانات حتی از بهترین تیم لیگ ایران هم یک سر و گردن برتر است.سید جلالدرباره تیم ملی،کروش و مرحله بعدی جام جهانی هم حرف زده است؛آنجا که درباره اش میگوید:«وحشتناک است.»

تیم الجیش یکی از متمول ترین تیم های لیگ قطر استو اگر بخواهیم از نظر مالی و امکانات قیاس کنیم نفت همه جوره از این تیم عقب تر است.تقابل شما با این تیم چقدر ازچنین چیزهایی تاثیر می پذیرد؟

اصلا نمی شود نفت را از نظر مالی با الجیش قیاسکرد ولی بحث بحث ملی است. بازی برای کشور است و ما برای پرچم ایران می جنگیم. این دروهله اول. در وهله دوم هم جوان های تیم خیلی انگیزه دارند. ما هم همینطور. ولی واقعاباشگاهی مثل الجیش امکانات و شرایط خاصی دارد. بازیکنان بسیار خوبی در اختیار دارندو از نظر برنامه ریزی هم همه جوره بهتر هستند. آنها از مدت ها قبل برای این بازی هابرنامه ریزی کرده اند ولی چون برای ما بحث بحث ملی است فرق می کند.

ولی همه تصور می کنند تیم های عربی همچنان ضعیفهستند.

اینطور نیست. عرب ها برنامه ریزی زیادی می کنند.سال قبل الاهلی با همین برنامه ریزی به فینال لیگ قهرمانان رفت. الان الجیش هم برنامهریزی کرده است. آنها ساعت به ساعت و روز به روز پیشرفت می کنند. می بیند که تیم هایعربی در سطح بالایی بازی می کنند. تنها نکته مثبت برای ما این است که برای کشور میجنگیم. بچه ها قطعا با تمام وجود می جنگند ولی بقیه چیزها به نفع قطری هاست.

چه توقعی از هواداران دارید؟

ببیند آنها از نظر امکانات، سخت افزار، نرم افزارو مسایل مالی از ما جلوتر است ولی خوب می دانند که ما طرفدار داریم. تنها چیزی که فوتبالایران دارد طرفدار و استعداد است. عرب ها از طرفداران ما می ترسند. هواداران باعث میشوند تیم ها قوی تر شوند. پارسال این اتفاق افتاد و هواداران نشان دادند وقتی بحث ملیباشد می آیند. تیم ما هم الان جوان است و نیاز به انرژی هواداران دارد. مشکلات در اینفصل برای نفت زیاد بوده ولی به خاطر ایران در این مسابقه خواهند جنگید. اگر هواداران۲۰ دی به ورزشگاه بیایند ممنون آنها خواهیم بود.

وضعیت نفت در آستانه این بازی چطور است؟

ما امسال مشکلات زیاد داشتیم ولی الان نه شرایطخوب است و نه بد. به یک تعادل رسیده ایم.

یک سوال هم درباره تیم ملی بپرسیم. ایران نه لباسدارد و نه زمین تمرینی....

وقتی کروش می گوید تیم ملی امکانات ندارد یکسریها ناراحت می شوند و می گویند چرا امکانات می خواهد. ولی همه چیز مشخص است. اولین چیزیکه باید در اختیار تیم باشد، ابتدا زمین است و بعد هم لباس. الان زمین ما مشکل دارد.تازه ما بقیه چیزها را هم نداریم. الان ما باید آماده شویم تا در مرحله بعد بازی کنیم.آنجا اوضاع وحشتناک است. باید در مقدماتی نهایی جام جهانی بازی کنیم. احتمال دارد باژاپن و استرالیا در یک گروه باشیم. سال گذشته ما به استرالیا رفتیم و ۱۰ زمین تمرینیدر اختیار تیم ملی قرار دادند. آنوقت اینجا ما یک زمین تمرینی نداریم که تمرین کنیم.امیدوارم واقعا این مشکلات حل شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.