مدیرعامل باشگاه سپاهان، گفت: اگر تیم عربستانی حریف ما شد تمام تلاش خود را می‌کنیم که اتفاقی غیر فوتبالی رخ ندهد.

اصغر باقریان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه اصفهان، در خصوص احتمال تحریم لیگ قهرمانان آسیا از سوی ایران به دلیل بازی در کشور ثالث، اظهار کرد: در گروه سپاهان هنوز حریف عربستانی‌اش مشخص نشده و معلوم نیست در پلی آف تیم عربستانی صعود خواهد کرد یا خیر، اما اگر تیم عربستانی حریف ما شد تمام تلاش خود را می‌کنیم که اتفاقی غیر فوتبالی رخ ندهد.

وی اضافه کرد: به لحاظ فوتبالی دلیلی وجود ندارد که بازی با عربستان در کشور ثالث برگزار شود زیرا به هیچ وجه سیاست نباید دخالتی در فوتبال داشته باشد. زمانی که دولت کشوری در فوتبال خودش دخالت می‌کند موضع‌گیری بر تعلیق فوتبال آن کشور است، پس چگونه است که مسئولان سیاسی یک کشور در فوتبال یک کشور دیگر دخالت می‌کنند.

باقریان در خصوص تیم هندبال باشگاه و مشکلات مالی که وجود دارد، تصریح کرد: شرایط اقتصادی در کل کشور به همین صورت است و تمام باشگاه‌ها دچار محدودیت‌هایی شده‌اند. در هر صورت کارخانه تا جایی که توانسته حداکثر حمایت خود را انجام داده است.

وی در پاسخ به این سوال که چرا تیم فوتبال سپاهان دچار این محدودیت‌ها نشده است، افزود: همه به شکلی تحت فشار هستیم، فوتبال نیز محدودیت خود را داشته، اما مطمئن باشید دورنما در حال تغییر است.

باقریان در واکنش به این صحبت که سپاهانی که در بازی با پرسپولیس دیدیم سپاهانی کاملاً متفاوت بود که هوادارانش را برای رسیدن به کورس قهرمانی امیدوار کرد، گفت: ما هم با شما هم عقیده هستیم. سپاهان تغییراتی داشت که هم به لحاظ فنی و جسمانی و هم فکری این تغییرات مثبت بود که امیدوارم در ادامه شرایط به‌گونه‌ای باشد تا بتوانیم به کورس برگردیم و مدعی جدی لیگ ایران باشیم.

وی با بیان اینکه دیدگاه مثبتی نسبت به بازی‌های آینده داریم، تصریح کرد: اگر با شرایطی که در بازی با پرسپولیس داشتیم پیش برویم مطمئناً یک مدعی جدی خواهیم بود، زیرا بازیکنان و کادر فنی می‌خواهند تا با تلاش بیشتر وضعیت تیم را بهتر کنند.

مدیرعامل باشگاه سپاهان با بیان اینکه در تعطیلات بهترین شرایط را داشتیم، اضافه کرد: شروع خوب بعد از تعطیلات همه را امیدوار کرد تا روند بهتری را در آینده داشته باشیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )