سرمربی تیم فوتبال بارسلونا کسانی را که توانایی مهاجم برزیلی‌اش را نادیده می‌گیرند، کور می‌داند.

به گزارش ایسنا به نقل از آس، بارسلونا یکشنبه عصر در هفته بیست و سوم لالیگا به مصاف لوانته می‌رود. لوییس انریکه در نشست خبری پیش از بازی حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

لوانته را که در نقل و انتقالات زمستانی تیم خود را تقویت کرده است چطور می‌بینید؟

بازی سختی خواهد بود چون حریف به امتیازهای این بازی نیاز دارد؛ همچنین آن‌ها تیم خود را تقویت کرده‌اند. ما در کورس قهرمانی هستیم و تک تک امتیازات تعیین کننده است. با کسب سه امتیاز بازی می‌توانیم به صدر نشینی خود ادامه بدهیم.

در این دیدار از بازیکنان نیمکت‌نشین استفاده خواهید کرد؟

نه. بازی در خانه و بیرون از خانه متفاوت است. نوکمپ تاثیر خودش را دارد و ما می‌خواهیم در خانه و بیرون از آن بازی مشابه‌ای ارائه دهیم.

فردا صدمین بازی خود را به عنوان یکی از سرمربیان موفق بارسلونا انجام خواهید داد. به چه چیزی بیشتر افتخار می‌کنید؟

به همه‌چیز. پشت این موفقیت تیمی است که هم لذت می برد و هم رنج می کشد. آمار به دست آمده نشان دهنده داشتن بازیکنان خوبی است که باعث لذت بردن ما نیز می شوند.

محرومیت فیلیپه لوییس را از سه بازی به یک بازی کاهش دادند (بازیکن اتلتیکو مادرید در دیدار برابر بارسلونا به علت خطای شدید روی لیونل مسی کارت قرمز مستقیم دریافت کرد). فکر می‌کنید خطای شدید در فوتبال اسپانیا بی‌اهمیت است؟

از محرومیت‌های دیگر بی‌خبر هستم. گاهی اوقات بازیکنان ما به دلایل مضحکی همچون اعتراض کارت زرد دریافت می‌کنند اما در برخی برخوردها با کارت رو به رو نمی‌شوند. باید به معیار داوران اعتماد کرد.

آیا صحبت درباره آرایش موی نیمار آزاردهنده است؟

نمی‌دانم در این باره چه حرفی می‌زنند. کسی که توانایی او را به عنوان فوتبالیست نادیده می‌گیرد کور است. توانایی او فوق‌العاده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.