مدیر برنامه‌های مدافع چپ پای تیم ملی فوتبال کشورمان اعتقاد دارد که حضور میلاد محمدی در تیم ترک گروزنی تجربه بین‌المللی خوبی برای این بازیکن است.

حق تعالی، مدیر برنامه‌های میلاد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص انتقال این بازیکن به تیم ترک گروزنی روسیه گفت: این انتقال مراحل پیچیده و سختی داشت، اما با کمک خداوند در نهایت این کار انجام شد. امیدواریم با تلاش و کوششی که میلاد در تیم ترک گروزنی دارد، بتواند یکی از بازیکنان تأثیرگذار ایرانی در فوتبال اروپا شود.

وی افزود: تیم ترک گروزنی با توجه به شرایطی که در این فصل داشته، شانس زیادی برای کسب سهمیه اروپایی دارد و اگر چنین اتفاقی رخ دهد، میلاد محمدی می‌تواند در این شرایط خودش را بیشتر به فوتبال اروپا معرفی کرده و به تیم‌های بزرگ راه پیدا کند. باید از خانواده، دوستان و مربیان میلاد محمدی و باشگاه راه‌آهن هم تشکر کنم که نگاه ویژه‌ای به او داشتند تا این بازیکن بتواند در جوانی به فوتبال اروپا بیاید.

مدیر برنامه‌های میلاد محمدی با اشاره به برخی ناراحتی‌ها بابت جدایی محمدی از راه‌آهن اظهار داشت: میلاد همیشه برای بزرگ‌ترهای خود احترام زیادی قائل بوده و برای مربیانش این احترام بیشتر هم بوده است. شرایط میلاد هم کمی خاص بود و باید زودتر به فوتبال اروپا وارد می‌شد. در جایی که تیم‌های اروپایی در خط دفاعی بیشتر از بازیکنان بومی خود استفاده می‌کنند، این یک فرصت خوب برای مدافع چپ پای تیم ملی بود تا بتواند در فوتبال اروپا شرایط خوبی برای خودش دست و پا کند. مسئولان باشگاه ترک گروزنی هم از این انتقال خوشحال بودند و ابراز امیدواری کردند بتوانند در آینده هم بازیکنانی نظیر محمدی را بگیرند.

حق‌تعالی تأکید کرد: مطمئناً حضور میلاد محمدی در فوتبال اروپا او را صاحب تجربه بین‌المللی خواهد کرد و او می‌تواند با کسب تجربه بین‌المللی به تیم ملی هم کمک زیادی کند، به خصوص در دفاع چپ که فوتبال ما همیشه مشکل داشته است. ما می‌توانیم در فوتبال اروپا بازیکنان زیادی مثل میلاد داشته باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.