سرخپوشان مرسی‌ساید در ورزشگاه اختصاصی خود مقابل ساندرلند تن به تساوی دادند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته بیست‌و‌پنجم لیگ برتر انگلیس از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (شنبه) با انجام شش دیدار همزمان پیگیری شد که در یکی از این بازی‌ها لیورپول در ورزشگاه آنفیلد مقابل ساندرلند قعر جدولی با نتیجه تساوی ۲ - ۲ متوقف شد.

برای سرخپوشان مرسی‌ساید در این دیدار روبرتو فیرمینو (۵۹) و آدام لالانا (۷۰) گلزنی کردند و در مقابل دروازه‌شان توسط آدام جانسون (۸۲) و دفو (۸۹) باز شد.

لیورپول با این تساوی ۳۵ امتیازی شد و به رده هشتم جدول صعود کرد. ساندرلند هم ۲۰ امتیازی شد ولی همچنان در جایگاه نوزدهم ایستاده است.

در سایر دیدارهای برگزار شده عصر امروز هم نتایج به ترتیب زیر رقم خورد:

استون‌ویلا ۲ - نوریچ‌سیتی صفر نیوکاسل یک - وست‌برومویچ صفر استوک‌سیتی صفر- اورتون ۳ سوانزی یک - کریستال‌پالاس یک تاتنهام یک - واتفورد صفر

همچنین از ساعت ۲۱ امشب به وقت تهران ساوتهمپتون در دیداری خانگی به مصاف وستهام می‌رود.

پرونده هفته بیست‌و‌پنجم لیگ برتر فردا (یکشنبه) با انجام دو بازی بسته می‌شود که براین اساس از ساعت ۱۷ بورنموث پذیرای آرسنال است و از ساعت ۱۹:۳۰ در بازی بزرگ هفته چلسی و منچستریونایتد در ورزشگاه استمفوردبریج به مصاف هم می‌روند.

در حال حاضر در جدول رده‌بندی لیگ برتر، لسترسیتی با ۵۳ امتیاز صدرنشین است، تاتنهام با ۴۸ امتیاز در رده دوم جای دارد و منچسترسیتی با ۴۷ امتیاز سوم است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.