شاگردان دیه‌گو سیمئونه در دیداری خانگی بر ایبار غلبه کردند تا همچنان نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده بارسلونای صدرنشین باقی بمانند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته بیست‌و‌سوم مسابقات فوتبال لالیگای اسپانیا از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (شنبه - به وقت تهران) با برگزاری دیداری بین دو تیم اتلتیکومادرید و ایبار پیگیری شد. این بازی که در ورزشگاه ویسنته کالدرون شهر مادرید برگزار شد با برتری ۳ بر یک روخی‌بلانکو به پایان رسید.

ایبار در این دیدار با گل دقیقه ۴۶ کِکو از میزبان خود پیش افتاد، اما شاگردان دیه‌گو سیمئونه در نیمه دوم به بازی برگشتند و با گل‌های دقیقه ۵۶ خوسه گیمنس، دقیقه ۶۳ سول نیکوئس و دقیقه ۹۰ فرناندو تورس نتیجه را به سود خود تغییر دادند.

تیم دوم شهر مادرید با این برد خانگی ۵۱ امتیازی و با حفظ جایگاه دومی خود، هم‌امتیاز بارسا شد. البته باید توجه داشت که بارسلونا نسبت به اتلتیکومادرید دو بازی کمتر انجام داده است.

در ادامه این مسابقات امشب همچنین دو بازی برگزار می‌شود که بر این اساس از ساعت ۲۰:۴۵ رایو وایکانو پذیرای لاس‌پالماس است و از ساعت ۲۳ اتلتیک بیلبائو و ویارئال به دیدار هم می‌روند.

در جدول رده‌بندی لالیگا، بارسلونا با ۵۱ امتیاز صدرنشین است، اتلتیکومادرید با همین میزان امتیاز در رده دوم جای دارد و رئال مادرید با ۴۷ امتیاز جایگاه سوم را به خود اختصاص داده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.