ادن هازارد می گوید بعد از اخراج مورینیو از چلسی از این مربی به دلیل بازی‌های ضعیف عذرخواهی کرده است و خود را مقصر این اتفاق می‌داند.

به گزارش ایسنا و به نقل از گاردین، چلسی بعد از شروع کابوس‌واری که در این فصل داشت باعث شد تا ژوزه مورینیو از سمت خود برکنار شود. ولی نمایش بعضی از بازیکنان بزرگ چلسی در سال دوم به حدی ضعیف بود که همگان عقیده دارند این بازیکنان از عمد نمایش ضعیفی برای تیم مورینیو داشتند تا باعث اخراج این مربی پرتغالی شوند. یکی از همین بازیکنان ادن هازارد بهترین بازیکن لیگ برتر در فصل قبل بود که در این فصل آنقدر ضعیف بود که حتی مورینیو او را نیمکت نشین کرد و این بازیکنان از سوی هواداران چلسی به شورش علیه مورینیو متهم شد.

ادن هازارد درباره عذرخواهی از مورینیو بعد از رفتن از این تیم گفت: بعد از رفتن مورینیو از چلسی برای او پیامکی فرستادم و از اینکه او مجبور شد چلسی را ترک کند ابراز تاسف کردم. ما به همراه هم از اتفاقات خوشایند فصل گذشته لذت برده بودیم اما اوضاع آن طور که ما می خواستیم پیش نرفت. خودم درباره این موضوع کمی احساس گناه می‌کنم چرا که من بهترین بازیکن فصل گذشته لیگ برتر شدم و برای چلسی تاثیرگذار بودم اما امسال نتوانستم نمایش خوبی برای تیمم داشته باشم. به همین دلیل آن پیغام را برای مورینیو فرستادم و او نیز برای من پیغام فرستاد و برای من آرزوی موفقیت بیشتر در آینده کرد.

هازارد در ادامه گفت: واقعا توضیحی برای این موضوع ندارم و نمی دانم چگونه تیمی که سال گذشته با قدرت قهرمان لیگ برتر شد در این فصل به چنین سرنوشتی دچار شد. کمی در روزهای اخیر و بازی‌های گذشته خودمان بهتر شدیم ولی هنوز آن تیمی نیستیم که همه از ما انتظار دارند. باید به بردن عادت کنیم و درست مثل گذشته شویم.

او در پایان گفت: هنوز به آمادگی ۱۰۰ درصد نرسیدم ولی تلاش می کنم که بهتر از قبل شوم. باید بدانید فوتبال همین است و بالا و پایین دارد و خیلی سخت است که همیشه در اوج باشید. بعضی وقت‌ها روزهای خوبی دارید و بعضی وقت‌های دیگر روزهای بد به سراغ شما می‌آیند که شما باید به خوبی از کنار آنها بگذرید.

چلسی فردا در دیداری سخت در لیگ برتر در حالی برابر منچستریونایتد به میدان می‌رود که بازی رفت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.