سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: تعطیلات پرتعدادی که این فصل رقابت های لیگ برتر داشت حس حس فوتبالی ما را از بین برد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید جلالی در نشست خبری این تیم قبل از دیدار مقابل استقلال صنعتی خوزستان با بیان این مطلب افزود: با توجه به شروع مجدد لیگ برتر امیدواریم کیفیت خوبی را تا پایان لیگ داشته باشد. لیگ امسال آنقدر تعطیلی داشت و سرد و گرم شد که آن حسی که باید نسبت به فوتبال داشته باشیم را تا حدودی از بین برد.

جلالی خاطرنشان کرد: مقابل تیمی بازی خواهیم کرد که در نیم‌فصل اول قهرمان لیگ بود و بازی‌های بسیار خوبی از خود ارائه داد و مطمئنا آنها به تهران آمده‌اند تا با کسب امتیاز باز هم خود را به صدر جدول برسانند.

وی تاکید کرد: ویسی که توانست تیمش در نیم‌فصل اول قهرمان کند، شگردهای بسیار خوبی برای نتیجه گرفتن دارد و با شناختی که من از او دارم و تحلیل‌هایی که نسبت به تیم او داشته‌ایم، می‌دانیم که او همیشه به دنبال پیروزی است.

جلالی در ادامه افزود: ما هم برای اینکه از کورس رقابت بالای جدولی‌ها عقب نمانیم، تلاش می‌کنیم تا فردا با ارائه یک بازی خوب بتوانیم امتیازات لازم را کسب کنیم و موقعیت خودمان را در جدول بهبود ببخشیم.

سرمربی سایپا در پاسخ به این سئوال که آیا آندرانیک تیموریان جانشین خوبی برای نکونام خواهد بود یا خیر، گفت: ما آندو را جذب کردیم که جانشین جواد باشد و خلاء رفتن او را برای ما با بازی‌های خوبی که از خود ارائه می‌دهد، پر کند.

وی تاکید کرد: اگر چه تیموریان در بازی اول حضور نداشت، اما آنقدر ارتباطش با بازیکنان خوب شده و تمرینات خوبی انجام داده که من مطمئن هستم که او فردا و در دیدارهای دیگر می‌تواند خلاء نبود نکونام را به خوبی پر کند.

مجید جلالی در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه محروم و مصدوم برای دیدار مقابل استقلال صنعتی نداریم و فردا با تمام قوا مقابل این تیم قرار خواهیم گرفت تا در پایان دیدار سه امتیاز را از آن خود کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.