سرمربی تیم ملی فوتسال ایران می‌گوید ریکاوری بازیکنان سخت‌ترین بخش تمرینات برای آماده‌سازی در راه جام ملتهای آسیا بوده است.

سیدمحمد ناظم الشریعه در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال قبل از اعزام به مسابقات فوتسال جام ملتهای آسیا اظهار کرد: ما برای آماده سازی جام ملت‌ها ۲۳ روز مهلت داشتیم و تمام تلاشمان را انجام دادیم که سه کار اصلی را انجام بدهیم. اولین و در واقع سخت‌ترین کار و بخش تمرینات، ریکاوری بازیکنان بود. مرحله دوم این بود که بازیکنان را سرحال و آماده کنیم تا به شرایط مسابقه برگردند.

وی افزود: بخش سوم کار هم مسائل تاکتیکی بود که زمان زیادی برای آن نداشتیم. در واقع ما در روزهای پایانی اردوی مشهد روی کارهای تاکتیکی تمرکز کردیم ولی با توجه به آشنایی بازیکنان با روحیه و برنامه‌های تیم، در این قسمت زیاد نگرانی نداریم. خوشبختانه بازیکنان الان به بلوغ فکری رسیده‌اند و نکته مهمتر اینکه آنها همدل هستند تا تیم ملی به موفقیت برسد.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سئوال که تیم در آستانه اعزام به ازبکستان چند درصد آماده است، تاکید کرد: به نظرم تا الان ۷۰ درصد آماده‌ایم. مابقی آمادگی را هم بعد از سفر به تاشکند و هماهنگی با شرایط این کشور به دست خواهیم آورد. تلاشمان این است که در مرحله گروهی مسابقات خوبی انجام بدهیم و برای دور بعدی با آمادگی بیشتر حاضر شویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.