مربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز تأکید کرد که این تیم برای قهرمانی در لیگ برتر کار سختی خواهد داشت.

رحمان رضایی در مورد شانس قهرمانی تراکتورسازی و عقب ماندن این تیم از کورس قهرمانی لیگ برتر به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: در حال حاضر اختلاف تیم ما با صدر جدول کم نیست و کار تراکتورسازی برای قهرمانی فوق‌العاده سخت شده است. با این حال هدف ما قرار گرفتن در بین سه تیم بالای جدول است، ولی همان‌طور که گفتم کار سختی داریم.

وی در ادامه افزود: در ۱۲ بازی باقیمانده باید کمترین اشتباه را داشته باشیم. فردا باید مقابل پدیده سه امتیاز را بگیریم تا در بازی‌های آینده شرایط بهتری پیدا کنیم. تراکتورسازی اگر بازی‌های معمولی خودش را هم انجام بدهد می‌تواند به هدفش برسد. البته الان همه بازی‌ها سخت است و امکان دارد تیم صدرنشین مقابل تیم قعر جدول نیز با چالش مواجه شود.

مربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در مورد اینکه کدام تیم مدعی قهرمانی در لیگ امسال محسوب می‌شود، گفت: پیش‌بینی تیم قهرمان سخت است. پرسپولیس و استقلال با توجه به جایگاه‌شان در فوتبال ایران، شانس خوبی دارند، ولی نمی‌توان از تیم‌هایی مثل ذوب‌آهن، صبا و چند تیم دیگر به سادگی عبور کرد. ما هم تلاش می‌کنیم تا نتایج خوبی بگیریم و به رده‌های بالاتر نزدیک شویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.