سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: سعی ما این است که مقابل تیم دوم جدول بازی خوب و مقتدرانه‌ای را انجام دهیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مجید جلالی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: آن قدر در این تعطیلات لیگ سرد و گرم شده که خودمان نیز سرد و گرم‌مان شده است. امیدوارم کیفیت لیگ دوباره بازگردد. سعی ما این است که مقابل تیم دوم جدول بازی خوب و مقتدرانه‌ای را انجام دهیم.

وی افزود: پس از نتیجه‌ای که در مشهد گرفتیم امتیاز این بازی ضرورت زیادی برای ما دارد و بچه‌ها نیز به این امر واقف هستند. خوشبختانه بازیکن مصدوم و محروم نداریم و انشاءالله بازی خوب، روان و موفقی از تیم ما ببینید.

سرمربی تیم فوتبال سایپا با اشاره به استقلال خوزستان عنوان کرد: تیمی که توانسته در نیم‌فصل اول قهرمان شود به طور حتم شگردهای زیادی دارد و تیم خوبی است. سعی می‌کنیم با شناخت کافی این تیم را تجزیه و تحلیل کنیم و پیش برویم.

جلالی درباره حضور آندرانیک تیموریان در سایپا گفت: ما آندو را به سایپا آوردیم تا جانشین جواد نکونام شود. بعد از رفتن جواد یک خلأ در ترکیب تیم ما به وجود آمد و فکر کردیم می‌شود با آوردن آندو این خلأ را پر کرد. در اولین بازی رسمی‌مان این بازیکن را در اختیار نداشتیم اما اکنون آندو کاملا آماده است و با دیگر بازیکنان نیز زود هماهنگ و صمیمی شده است. به نظرم او می‌تواند کمک‌های زیادی به ما بکند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.