سرمربی تیم فوتبال استقلال صنعتی با بیان اینکه تیمش شخصیت قهرمانی دارد و قابل احترام است، گفت: وقتی تیمی یک نیم فصل در بالای جدول است، نشان می‌دهد که از احترام بالایی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله ویسی در نشست خبری این تیم در سازمان لیگ قبل از دیدار مقابل سایپای تهران با بیان این مطلب افزود: اگر بگویم بازی حساس است، دیگر این جمله من تکراری شده است. همه تیم ها به دنبال سه امتیاز هستند و اگر ما از این بازی یک امتیاز بگیریم تنها رقبای خود را خوشحال کرده ایم.

وی ادامه داد: شرایط ما و سایپا یکسان است و هر دو در دو بازی گذشته امتیاز از دست داده ایم و باید تلاش کنیم تا این دیدار را با پیروزی پشت سر گذاشته و سه امتیاز را از آن خود کرده تا موقعیت خود را در جدول بهبود ببخشیم.

سرمربی استقلال صنعتی در پاسخ به این سوال که چرا استقلال صنعتی در نیم فصل دوم ضعیف عمل کرده است، توضیح داد: این شرایط برای تمامی تیم های دنیا یکسان است و آنها هم چنین روزهایی را تجربه می کنند. متاسفانه در نیم فصل کسانی که خود را مدیر برنامه بازیکنان معرفی می کنند، تمرکز بازیکنان ما را بر هم زده و آنها را هوایی کرده و این باعث شد تا در شروع نیم فصل دوم تمرکز لازم را نداشته باشیم، اما من به همراه کادر فنی تمام تلاشمان را انجام دادیم و بازیکنانمان را آماده کردیم و مطمئن باشید از فردا بازی های خوبی را از استقلال صنعتی خواهید دید.

ویسی تاکید کرد: خوشبختانه ما در اوایل نیم فصل دوم دچار این بحران شدیم و خوشحالم که در اواخر لیگ این اتفاق برای ما نخواهد افتاد که دیگر جایی برای جبران نخواهیم داشت.

وی در پاسخ به این سوال که خیلی ها معتقدند این تیم دچار افت شدید شده است، اظهار کرد: ما همیشه خوب بازی کردیم و شخصیت تیمی را حفظ کرده ایم و شخصیت آمپول نیست که من آن را به بازیکنانم تزریق کنم. بازیکنان من به این درک رسیده‌اند که شخصیت تیم را حفظ کرده و وقتی یک تیمی مثل ما در طول نیم فصل همیشه بالای جدول بوده است، این نشان می دهد که این تیم دارای شخصیت و قابل احترام است.

سرمربی استقلال صنعتی در خصوص انتقادهایی که از عملکرد خسوس در این چند هفته اخیر بوجود آمده است، گفت: هر کسی روزهای بد و خوب دارد و خسوس هم از این قاعده مستثنا نیست، حتی کسانی که رانندگان ماهری هم هستند، بعضی اوقات در رانندگی اشتباه می‌کنند و من به شما قول می دهم که این اتفاق بدی که در دو هفته گذشته برای خسوس پیش آمد، دیگر به وجود نخواهد آمد و روزهای خوبی را از دیدار مقابل سایپا می بینیم.

ویسی در پایان و در خصوص محروم و مصدومان تیمش برای جدال با سایپا نیز گفت: خوشبختانه محروم نداریم اما ادواردو و فیلیپه دو خارجی ما مصدوم هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.