روابط عمومی هیأت فوتبال آذربایجان شرقی، گفت: در آسیا بهترین میزبانی را از حریفان آسیایی می‌کنیم و مثل سال‌های قبل نشان می‌دهیم که تبریز چقدر در میزبانی قوی است.

رضا تقیون در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد اینکه آیا استادیوم یادگار امام تبریز آمادگی لازم برای میهمانی از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را دارد عنوان کرد: ما تمامی دیدارهای گسترش فولاد و تراکتورسازی تبریز را میزبانی می‌کنیم و فکر می‌کنم جزو معدود استان‌هایی هستیم که با اداره کل ورزش و جوانان استان رابطه بسیار نزدیکی داریم. هر هیات فوتبالی که ارتباط نزدیکی با اداره کل استانش داشته باشد برای برگزاری خوب مسابقات مشکلی ندارد.

وی افزود: شروین اسبقیان، مدیر توانمندی بود که از اداره کل ورزش و جوانان رفته و حالا جمشید نظمی که یکی از مدیران توانمند استان است جایگزین او شده ما با او ارتباط نزدیکی داریم و تلاشمان را می‌کنیم تا مسابقات را به بهترین شکل برگزار کنیم. طی سال‌های گذشته نشان دادیم که در این زمینه چقدر قوی هستیم.

مدیر روابط عمومی هیأت فوتبال آذربایجان شرقی، در مورد امکانات ورزشگاه تصریح کرد: به وضعیت چمن، رختکن‌ها، اینترنت و تمامی مواردی که مدنظر AFC بود به بهترین شکل ممکن رسیدگی شده که این امر با کمک اداره کل ورزش استان و شرکت توسعه و تجهیز صورت گرفت هیچ مشکلی نداریم و کاملا آماده برگزاری مسابقات هستیم.

تقیون در مورد اینکه احتمال عدم میزبانی تراکتورسازی در دیدار مقابل الهلال عربستان در تبریز وجود دارد خاطرنشان کرد: مسئولین امر در تلاش هستند که این مشکل را حل کنند. تراکتورسازی هم اعتراضش را اعلام کرده چرا که ما نشان دادیم برای میزبانی مشکلی نداریم و سال‌های قبل هم این مسئله را به اثبات رساندیم. ما به وارد شدن سیاست در فوتبال معترضیم. ما همیشه میزبانی شایسته‌ای از حریفان داشتیم و اکنون هم آماده میزبانی خوب از همه حریفان و حریف عربستانی هستیم.

وی در مورد اینکه آیا خیالش از بابت میزبانی بدون مشکل راحت است گفت: قطعا همین طور است همه مسئولان استان کمک می‌کنند تا این اتفاق به بهترین شکل رقم بخورد. اگر منعی نباشد و هر سه حریف به تبریز بیایند می‌بینند که ما چقدر میزبانی خوبی خواهیم داشت.

مدیر روابط عمومی هیأت فوتبال آذربایجان شرقی در پایان در مورد اینکه ممکن است بازی تراکتورسازی و الهلال در کشور ثالث برگزار شود، تصریح کرد: طبق آخرین خبری که شنیدیم و در صحبتی که با علی کفاشیان و مهدی تاج داشتم آنها اعلام کردند که میزبانی در کشور ثالث به ضرر ما است و رایزنی‌های لازم صورت می‌گیرد که در کشورمان از حریفان میزبانی کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.