یک روزنامه‌ سعودی در ادامه ادعاهای واهی و ضد ایرانی خود به باشگاه‌های عربی که به ایران می‌آیند نسبت به وقوع اقدامات تروریستی هشدار داد!

به گزارش ایسنا، رسانه‌های عربستانی چند هفته‌ای است که با بر زبان آوردن سخنان بی منطق و واهی به انتقاد از باشگاه‌های ایرانی می‌پردازند و با وجود این که بازی‌های کشورهای همسایه در ایران برگزار می‌شود اما فضای موجود در ایران را مهیای بازی نمی‌دانند و اعلام کرده‌اند که حاضر نیستند در لیگ قهرمانان آسیا برابر نمایندگان ایران به میدان بروند.

امروز توهمات سعودی‌ها با طرح ادعایی عجیب ادامه پیدا کرد. روزنامه الریاضیه عربستان در شماره امروز خود دست به ادعایی پوشالی زد و در ادامه پروژه ضد ایرانی هشدار داد که تیم‌های عربی باید مراقب حملات تروریستی در ایران باشند!

این روزنامه عربستانی نوشت: به باشگاه‌های عربی نسبت به اقدام‌های تروریستی در ایران هشدار داده شده است. نخستین باشگاه عربی که قرار است به ایران سفر کند الجیش قطر است که در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا باید در آبادان (گاف سایت سعودی چرا که این دیدار قرار است در تهران و در ورزشگاه آزادی برگزار شود) به مصاف نفت برود. همه کشورهای عربی چشم به این دیدار دوخته‌اند چرا که الجیش نخستین تیم عربی است که بعد از اتفاقات اخیر به تهران می‌رود تا با نماینده ایران بازی کند.

این روزنامه عربستانی در ادامه ادعای واهی خود گفت‌وگویی را با امجد طه فعال عربستانی-انگلیسی انجام داده است. او با همراهی موضع واهی این روزنامه عربستانی گفته است: گروه‌های تروریستی خود را آماده کرده‌اند تا با ورود تیم‌های عربی به ایران نقشه‌های تروریستی خود را عملی کنند و به کاروان‌های عربی ضربه برسانند!

این فعال سیاسی ادامه داد: باشگاه‌های عربستانی (در تحریم سفر به ایران) تصمیم بسیار درستی گرفتند. البته باید بگویم که باید این تصمیم را زودتر از این می‌گرفتند. ایران مکان امنی برای میزبانی از تیم‌های عربی نیست و از دیگر کشورهای عربی هم می‌خواهیم که حاضر به بازی کردن در ایران نشوند.

به گزارش ایسنا، در حالی که هر روز سعودی‌ها مواضع تندی را در قبال فوتبال ایران اتخاذ می‌کنند، به نظر می‌رسد فدراسیون فوتبال ایران هم باید موضع عزتمندانه و مقتدرانه‌ای را درباره‌ی طرح این ادعاهای واهی از خود نشان دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.