سرمربی هلندی تیم فوتبال منچستریونایتد نظریه کاپیتان تیمش درباره شیوه بازی شیاطین سرخ طی چند هفته اخیر را رد کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، چندی پیش وین رونی، مهاجم و کاپیتان منچستریونایتد که این روزها دوباره موتور گلزنی‌اش روشن شده است، گفت که شیاطین سرخ چند هفته‌ای است (از هفته پایان ماه ژانویه) که بهتر بازی می‌کنند، چون او و هم‌تیمی‌هایش آزادانه‌تر کار می‌کنند و همین موضوع به آنها اعتمادبه‌نفس داده است.

لوئیز فن‌خال، سرمربی منچستری‌ها اما نظر وین رونی را رد کرد. او که تیمش فردا (یکشنبه) در استمفوردبریج برابر چلسی به میدان خواهد رفت، به خبرنگاران گفت: من با چیزهایی که وین رونی گفته است، موافق نیستم. اگر تیم ما پیشرفت کرده تنها به این دلیل است که اعتمادبه‌نفس بازیکنان‌مان بالا رفته است، به خصوص در مورد وین رونی که خودش هم به این موضوع اعتقاد دارد، چون اکنون هفت بازی متوالی است که برای ما گلزنی می‌کند.

فن‌خال ادامه داد: اینکه رونی به خاطر افزایش اعتمادبه‌نفسش بگوید که دارد با آزادی عمل بیشتری بازی می‌کند مشکلی نیست، اما اگر شما خبرنگاران می‌خواهید بنویسید که آزادی عمل رونی برای بازی و تمرین کردن به شیوه دلخواهش به خاطر آزادی است که فن‌خال به او داده، این درست نیست، چون وضعیت او مثل قبل است.

سرمربی هلندی شیاطین سرخ تأکید کرد: ما مثل قبل تمرین می‌کنیم. بهتر شدن نتایج‌مان به خاطر تغییر رویکرد آقای فن‌خال یا تغییر شیوه تمرین کردن او نیست. ببخشید که این را می‌گویم، اما تغییر نتایج ما به خاطر تغییر رویکرد من نیست. ما همیشه سخت در حال تمرین هستیم و بازیکنان ما برای عمل به فلسفه لوئیز فن‌خال رفتاری بسیار حرفه‌ای دارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.