سرمربی فرانسوی تیم فوتبال آرسنال اعتقاد دارد گری نویل از آنجایی که پیش از این تجربه مربیگری در کارنامه‌اش ندارد اینچنین زیر فشار قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، از زمانی که مدافع پیشین تیم فوتبال منچستریونایتد در ماه دسامبر هدایت والنسیا را بر عهده گرفته هنوز موفق نشده با این تیم به یک پیروزی دست پیدا کند.

آرسن ونگر در توضیح علت ناکامی نویل اظهار کرد: من بر این باورم که در بیشتر اوقات اعتباری که شما به عنوان یک بازیکن بزرگ به دست می آورید باعث می شود که به یک باشگاه بزرگ بپیوندید. وقتی شما پپ گواردیولا هستید از بارسلونا آغاز می کنید.

وی افزود: وقتی نام بزرگی ندارید باید از ابتدا بجنگید. این یک ضرر است که از ابتدا با یک تیم سطح بالا کارتان را آغاز نکنید اما از سوی دیگر، در صورت کار با یک تیم سطح پایین، مربیگری را به شما می آموزد. من بر این باورم وقتی شما نمی توانید آغاز خوبی داشته باشید تجربه نقش بزرگی دارد. وقتی شما آغاز دشواری را تجربه می کنید برای این است که اعتبار لازم را به دست نیاورده اید و نشان نداده اید که کارتان را بلدید.

سرمربی آرسنال گفت: بنابراین وقتی شروع بدی دارید، کارتان دشوار می شود. در بعضی مقاطع، چنانچه تیم خوبی داشته باشید، آنها همیشه راهی برای برون رفت از مشکلات پیدا می کنند. فکر می کنم والنسیا از این شرایط خارج می شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.