تیم‌های کلیولند کاوالیرز و دالاس موریکس در دیدارهای صبح امروز NBA از میهمانان خود شکست خوردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه دیدارهای لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا، صبح امروز (شنبه) تیم بسکتبال کلیولند کاوالیرز در سالن اختصاصی خود کوئیکن لونز در ثانیه پایانی با اختلاف یک امتیاز مغلوب بوستون سلتیکس شد. شوت ۳ امتیازی «آوری بردلی» زمانی وارد سبد کلیولند شد که زنگ پایان بازی به صدا در آمده بود.

بردلی در این مورد گفت: حس بسیار خوبی است. من چند لحظه قبل از پایان بازی یک توپ را از دست دادم و هرگز فکر نمی‌کردم فرصت دیگری برای شوت زدن داشته باشم ولی این کار را انجام دادم.

لبران جیمز، فوق ستاره کلیولند در این بازی ۳۰ امتیاز، ۷ ریباند و ۴ پاس گل داشت. هیچ‌کدام از ۵ پرتاب ۳ امتیازی جیمز در این بازی وارد سبد نشد.

در آخرین بازی صبح امروز، دالاس موریکس در زمین خود از سان آنتونیو اسپرز شکست خورد.

نتایج دیدارهای صبح امروز به شرح زیر است:سان‌آنتونیو ۱۱۶ – دالاس ۹۰ شیکاگو ۱۱۰ – دنور ۱۱۵ میلواکی ۸۱ – یوتا ۸۴بوستون ۱۰۴ – کلیولند ۱۰۳ممفیس ۹۱ – نیویورک ۸۵ ساکرامنتو ۱۱۹ – بروکلین ۱۲۸ ایندیانا ۹۶ – آتلانتا ۱۰۲ فیلادلفیا ۹۴ – واشنگتن ۱۰۶میامی ۹۸ – شارلوت ۹۵کلیپرز ۱۰۷ – اورلاندو ۹۳

در پایان بازی‌های امروز، تیم‌های کلیولند، تورونتو و آتلانتا در صدر کنفرانس شرق و بروکلین و فیلادلفیا در قعر این کنفرانس قرار دارند. در کنفرانس غرب نیز تیم‌های گلدن استیت، سان آنتونیو و اوکلاهماسیتی در صدر هستند و فینیکس و لیکرز در انتهای جدول ایستاده‌اند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.