سرمربی اسپانیایی بایرن مونیخ می گوید اخبار پیرامون حضور او در منچسترسیتی در فصل آینده تمرکز او و بازیکنانش را در بایرن مونیخ بر هم نخواهد زد.

به گزارش ایسنا و به نقل از ساکرنت سان، پپ گواردیولا با عقد قراردادی سه ساله به منچسترسیتی پیوست و قرار است از فصل آینده رسما هدایت این تیم انگلیسی را به عهده بگیرد.

سرمربی فعلی بایرن مونیخ در واکنش به حضور در تیم منچسترسیتی انگلیس برای فصل آینده رقابت های لیگ برتر گفت: من مثل زن ها هستم و می توانم همزمان دو کار را انجام دهم و به دو موقعیت متفاوت فکر کنم و به همین دلیل صحبت درباره حضور در منچسترسیتی در فصل آینده تاثیری در کار من در بایرن مونیخ ندارد. اولین صحبت های من با نمایندگان منچسترسیتی در ماه های می و ژوئن بود جایی که مشخص شد برای فصل آینده در لیگ برتر خواهم بود. البته زمانی که در منچسترسیتی مربیگری کنم و به انگلیس بروم بیشتر درباره این موضوع صحبت خواهم کرد.

او در ادامه گفت: اگر مردم اعتمادی به من ندارند، من نمی توانم نظر آنها را تغییر دهم. می دانم این شرایط برای بایرن مونیخ جدید است که یک مربی قبل از پایان دوران مربیگری اش اعلام جدایی کند. معمولا بایرن مونیخ خود پیشنهاد خاتمه همکاری می دهد یا مربیان را اخراج می کند. من تا آخرین روز حضورم در بایرن مونیخ تمام تلاش خود را می کنم و دست از تلاش بر نخواهم داشت تا تیم وضعیت بهتری پیدا کند. ما مربیان دیگر احترام سابق را در تیم هایمان نداریم و موقعیت کاری مربیان فوتبال در خطر است. ما این شرایط را در بارسلونا هم سپری کردیم و مطمئن باشید چیزی اجازه نمی دهد تا تاثیری در کار من داشته باشد به این فکر می کنم که بتوانم سه گانه را در فوتبال کسب کنم.

او در پایان گفت: وقتی درباره بازیکنانم حرف های خوب به میان می آورم پوشش داده نمی شود و کسی درباره آنها صحبت نمی کند و از من درباره موضوعات دیگر سوال می کنند. خبرنگاران باید بدانند که برای چه این جا هستند. من اینجا هستم تا درباره تاکتیک ها صحبت کنم صحبت هایی نظیر استفاده از ۳ بازیکن در دفاع یا چهار بازیکن در دفاع، نه درباره موضوعات دیگر.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.