سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: یک عده تفکر سنتی دارند که طرح باشگاه پرسپولیس را راهی برای کسب درآمد می‌دانند.

حسین عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص صحبت‌های انتقادآمیزی که در یکی از برنامه ورزشی سیما از طرح استعدادیابی او برای باشگاه پرسپولیس صورت گرفت و این طرح را راه جدیدی برای درآمدزایی دانستند، اظهار داشت: به عقیده من آنهایی که افکار سنتی دارند این حرف‌ها و برداشت‌ها را از طرح باشگاه پرسپولیس برای خود دارند. البته برداشت‌ها و اظهارنظرها قابل احترام هستند، اما بهتر است افکار سنتی کنار گذاشته شود و یک گام به جلو برداریم.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس با تأکید بر اینکه طرح استعدادیابی او برای باشگاه پرسپولیس طرحی برای پیدا کردن نوابغ فوتبال است، یادآور شد: ما در این طرح به دنبال بازیکن معمولی برای باشگاه نیستیم، بلکه اعتقاد داریم که در کشورمان استعداد‌هایی هستند که فرصتی برای نشان دادن خود پیدا نکرده‌اند. ما به دنبال این هستیم که این فضا را برای بازیکنان مستعد فراهم کرده و از بین آنها حتی اگر شده یک نابغه و استعداد بالقوه پیدا کنیم.

وی در واکنش به این موضوع که برخی این طرح را راهی برای درآمدزایی می‌دانند و معتقدند که مسئولان پرسپولیس به خودشان زحمت نمی‌دهند که به دنبال کشف استعدادها بروند، گفت: ما با اجرای این طرح به دنبال پول نیستیم، بلکه تأکید می‌کنم به دنبال نوابغ این فوتبال خواهیم بود. به هر حال دیدگاه‌‌های سنتی باید این تفکر را از ذهن خود پاک کنند و نگرش‌شان را تغییر دهند.

عبدی در پایان خاطرنشان کرد: اطلاعیه‌ای که باشگاه در رابطه با این طرح منتشر کرد فاز اول‌مان برای طرح استعدادیابی است و حتماً در ادامه راه فاز‌های دیگری هم در برنامه‌های خود داریم که کم کم به آنها هم خواهیم رسید.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )