باشگاه بارسلونا تمایل دارد بازی فینال کوپا دل‌ری اسپانیا در ورزشگاه خانگی رقیب دیرینه‌اش برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه بارسلونا از فدراسیون فوتبال اسپانیا خواسته که دیدار فینال جام حذفی اسپانیا موسوم به کوپا دل‌ری در بزرگ‌ترین ورزشگاه موجود در این کشور یعنی سانتیاگوبرنابئوی شهر مادرید برگزار شود. کاتالان‌ها که به نوعی حرکت‌شان شیطنت‌آمیز است، معتقدند که بازی فینال باید در ورزشگاه بزرگی همچون برنابئو برگزار شود.

بارسلونا با پیروزی ۷ بر صفر مقابل والنسیا در دور رفت از مرحله نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا صعودش به فینال این مسابقات را قطعی کرده است، مگر اینکه در بازی برگشت اتفاقی عجیب رخ دهد. در سوی مقابل هم سویا، قهرمان لیگ اروپا در دیگر دیدار نیمه‌نهایی جام حذفی با نتیجه ۴ بر صفر بر سلتاویگو غلبه و صعودش را تقریباً به فینال قطعی کرده است. به هر حال باید دید که آیا سویا هم با بازی در ورزشگاه اختصاصی رئال مادرید موافقت خواهد کرد یا خیر!

مسئولان باشگاه رئال مادرید با پیشنهاد بارسلونا برای انجام بازی فینال جام حذفی اسپانیا مخالفت کرده‌اند، هرچند سران باشگاه بارسلونا نیز به فدراسیون فوتبال اسپانیا گفته‌اند که خواهان بازی در بزرگ‌ترین ورزشگاه موجود در اسپانیا هستند و نمی‌شود فینال این بازی‌ها برای دومین سال متوالی در نیوکمپ برگزار شود. به هر حال سران فدراسیون نیز هفته آینده که بازی‌های دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا برگزار خواهد شد، با حضور نمایندگان باشگاه‌ها در خصوص تعیین محل برگزاری فینال این مسابقات تصمیم‌گیری خواهند کرد.

یکی از مسئولان باشگاه بارسلونا در این رابطه گفت: مثل همیشه ما می‌خواهیم در ورزشگاهی بازی کنیم که بیشترین گنجایش را داشته باشد تا از این طریق تعداد بیشتری از هواداران‌مان بتوانند در ورزشگاه حضور پیدا کنند. از آنجایی هم که صعودمان به فینال قطعی به نظر می‌رسد، از حالا به فکر محل برگزاری دیدار پایانی هستیم.

به هر حال فدراسیون فوتبال اسپانیا که کاملاً به تنش‌های موجود بین دو باشگاه بارسلونا و رئال مادرید واقف است، گزینه‌هایی همچون ویسنته کالدرون و مستایا را هم برای میزبانی فینال کوپا دل‌ری در نظر دارد که اگر پیشنهاد بارسلونا برای بازی در برنابئو رد شود، ویسنته کالدرون محتمل‌ترین گزینه خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.