تمرین امروز تیم استقلال با حضور منصور پورحیدری و در غیاب خسرو حیدری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در حالی از ساعت ۱۱ برگزار شد که تعدادی از هواداران این تیم به همراه اهالی رسانه وقتی به مجموعه ورزشی آزادی رفتند با درهای بسته رو به رو شدند. تماس مسئولان حراست ورزشگاه آزادی نیز برای ورود تماشاگران و هواداران کارساز نبود و در نهایت با وجود عدم اعلام قبلی ترین امروز پشت درهای بسته برگزار شد.

*منصور پورحیدری که مدتی است شرایط بهتری نسبت به گذشته دارد امروز به همراه پسرش در محل تمرین آبی پوشان شرکت کرد. وی بعد از حضور در محل تمرین مورد استقبال کادر فنی و بازیکنان این تیم قرار گرفت.پورحیدری امروز برای دقایقی با مظلومی گفت و گو کرد.

* قبل از شروع تمرین سید مهدی رحمتی حدود ۱۵ دقیقه با پرویز مظلومی به صحبت پرداخت.ظاهرا وی در خصوص دیدار با ذوب آهن و اتفاقات پس از این مسابقه با سرمربی آبی پوشان گفت و گو می کرد. رحمتی همچنین دقایقی با پورحیدری گفت و گو کرد و البته جویای حالی پیشکسوت استقلال شد. رحمتی در دیدار با استقلال اهواز به دلیل محرومیت حضور ندارد.

* یعقوب کریمی که روز گذشته با مربی بدنساز آبی پوشان تمرین اختصاصی کرده بود امروز در کارهای گروهی حضور داشت.

* بازیکنان تیم استقلال با توجه به اینکه روز گذشته جشن تولد حسین ترابپور بود به وی تبریک گفتند.بعد از پایان تمرین امروز تیم استقلال قرار است برای مربی گلرهای آبی پوشان جشن تولد گرفته شود.

*خسرو حیدری تنها غایب تمرین امروز بود.

*محور تمرین امروز دویدن دور زمین، کار با توپ در گروهای ۴ نفره و فوتبال درون تیمی بود. ضمن اینکه مجید صالح برای دقایقی با هافبک ها و مدافعان استقلال کار کرد.

*طبق اعلام امروز سایت استقلال تمرین فردای آبی پوشان پشت درهای بسته برگزار می شود و ابی پوشان روز یکشنبه در ورزشگاه آزادی میزبان استقلال اهواز خواهند بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.