سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با بیان اینکه قصد بی احترامی به مظلومی را نداشته است، گفت: حتما با پرویز مظلومی تماس می‌گیرم و بابت اتفاق رخ داده از او عذرخواهی خواهم کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت باشگاه ذوب‌آهن، یحیی گل محمدی درباره ترک گفتگوی تلویزیونی بعد از دیدار با استقلال گفت: قصد بی احترامی به پرویز مظلومی را نداشتم. او هم مربی و هم بزرگتر من است، اما حتما با پرویز مظلومی تماس می‌گیرم و بابت اتفاق رخ داده از او عذرخواهی خواهم کرد.

وی افزود: به خاطر اینکه گزارشگر ادب و احترام را رعایت نکرد و همچنین چند سوال پشت سر هم از مظلومی پرسید و مدت زیادی منتظر ماندم، گفتگو را ترک کردم. معمولا در مصاحبه های فلش اینترویو که به مصاحبه های سریع در جهان معروف هستند گزارشگر باید سوالات خود را سریع از هر دو سرمربی بپرسد اما در مصاحبه دیروز قواعد این نوع مصاحبه رعایت نشد.

سرمربی ذوب آهن درباره بازی با استقلال گفت: بازی خوبی بود و از عملکرد فنی بچه ها رضایت دارم اما به خاطر اینکه در نتیجه گیری به هدف خود نرسیدیم ناراحت هستم.

وی در مورد بازی هفته آینده برابر پرسپولیس تصریح کرد: هر دو تیم فوتبال با کیفیتی را ارائه می دهند. پرسپولیس این روزها بازی های جذابی را به نمایش می گذارد و ذوب آهن هم تماشاگر پسند بازی می کند و پیش بینی می‌کنیم که بازی خوبی انجام شود.

گل محمدی افزود: امیدوارم روز فوتبالی بسیار خوبی در ورزشگاه شکل بگیرد تا همه راضی باشند و ما هم به پیروزی برسیم. هدف ما در این بازی پیروزی است چون هر بازی حکم فینال را برای ما دارد بنابراین برای رسیدن به هدف خود باید تمرکز کامل داشته باشیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۴ )