اردبیل – تیم فوتبال شهرداری اردبیل در هفته بیست و سوم مسابقات لیگ دسته یک کشور و در هوای بسیار سرد اردبیل بر تیم داماش گیلان غلبه کرد تا پس از شش هفته با برد به لیگ و رقابت ها برگردد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این بازی که عصر امروز سه شنبه در استادیوم تختی اردبیل برگزار شد، تیم شهرداری اردبیل در یک بازی سخت توانست یا گل محمد نزهتی بازیکن جدید خود در مقابل تیم داماش گیلان به برتری دست یابد.

این بازی به دلیل شرایط رده بندی و قرار داشتن دو تیم در جدول به نوعی بازی شش امتیازی این هفته بود و تیم برتر می توانست شرایط را برای هفته های آینده به نفع خود تغییر دهد.

در این شرایط محمد احمدزاده سرمربی گیلانی تیم شهرداری اردبیل تیم خود را با ترکیب وحید کارگر، نصرت غنی زاده، فرزاد رحیمی، محمد برجلو، مهدی واثق، فرهاد نوری، رضا معقولی (رضا مقدم ۸۰)، مجید خدابنده لو، شهریار شیروند (علیرضا قاسمی ۷۵)، پیمان رنجبری و محمد نزهتی (موسی شهبازی ۹۰) وارد میدان کرد.

در مقابل مجید جهانپور سرمربی داماش گیلان نیز رضا محمدی، مهیار نوری، محمدرضا مهدوی، مصطفی حاجتی، محمدرضا مهدی زاده، حسین حجازیان (سعید قدمی ۱۵)، هادی سهرابی، حسین گوهری (میلاد قربانزاده ۷۹)، سهید مرتضوی، حافظ یعقوبی (حمید خدابنده لو ۶۸) و سعید طالبی را برای این بازی به خدمت گرفت.

بازی دو تیم در نیمه اول تحت تاثیر شرایط جوی و هوای سرد و نیز باخت دو تیم در بازی های هفته قبل با احتیاط آغاز شد اما رفته رفته این تیم شهرداری اردبیل بود که حنلات نصفه نیمه ای را با حمایت هواداران خود روی دروازه تیم داماش تدارک دید.

ضربه سر خدابنده لو در پی ارسال معقولی بهترین موقعیت تیم شهرداری اردبیل در اواسط همین نیمه بود که از بالای دروازه به اوت رفت، پس از این بازی در میانه میدان ادامه یافت تا اینکه شوت سنگین رضا معقولی از جناح راست داماش یخ بازی را شکست اما این توپ نیز به بیرون رفت.

در این نیمه تیم داماش نیز چند بار به دروازه تیم شهرداری نیزدیک شد و چند فرصت برای خلق موقعیت گل نیز به دست آورد اما این حملات بی تاثیر بود. در وقت های تلف شده این نیمه نیز ضربه یعقوبی بازیکن تیم داماش از روی دروازه شهرداری و به طرز خطرناکی به بیرون رفت، این بهترین موقعیت گل دو تیم در این نیمه بود.

بازی تاخیری و با احتیاط و تاکید بر دفاع چند لایه از برامه های داماش برای این بازی در نیمه اول بود که به نتیجه رسید و دو تیم با تساوی به رختکن رفتند، این تیم نشان داد که برای نباختن و کسب یک امتیاز بازی پا به میدان گذاشته است.

نیمه دوم این بازی با حملات شهرداری اردبیل آغاز شد، این حملات در ۱۰ دقیقه اول نیمه دوم چند فرصت گلزنی را در اختیار مهاجمان تیم شهرداری قرار داد ولی دفاع منسجم و نیز بی دقتی بازیکنان شهرداری مانع از فرو ریختن دروازه تیم داماش شد.

در دقیقه ۵۰ بازی نیز شهرداری اردبیل روی حرکت خطرناک یاران خود فرصت مناسبی را برای گشودن دروازه داماش به دست آورد. در این لحظه توپ در چند رفت و برگشت در اختیار مهاجمان تیم شهرداری قرار گرفت اما وارد دروازه نشد.

در حالی که شرایط بازی نشان می داد که دو تیم در این بازی به تساوی می رسند، تیم شهرداری روی حرکت تیمی و سپس حرکت خوب محمد نزهتی بازیکن جدید خود به گل دست یافت. این بازیکن توپ دریافتی در محوطه جریمه داماش را با چرخش مناسب و شوت سنگین به طاق دروازه تیم گیلانی دوخت تا یخ بازی در روی سکوی تماشاگران ذوب شود.

پس از این گل تیم شهرداری اردبیل چند موقعیت خوب را به دست آورد اما همچون بیشتر دقایق بازی این فرصت ها نیز از دست رفت. تیم داماش نیز که چیزی برای باختن نداشت حملات متعددی را روی دروازه شهرداری تدارک دید که برخی از این حملات نفس تماشاگران را در سینه حبس کرد.

در نهایت نیز تیم شهرداری اردبیل پس از ۹۶ دقیقه تلاش به برد گرمابخش در هوای سرد اردبیل دست یافت تا ضمن کسب بیست و چهارمین امتیاز خود و صعود یک پله ای چشم به روزهای آینده و رسیدن به بالای جدول داشته باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.