نیمه نخست دیدار تیم های فوتبال سایپا و پرسپولیس در جام شهدا با برتری شاگردان برانکو ایوانکوویچ خاتمه یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال پرسپولیس و سایپا از ساعت ۱۴:۳۰ امروز جمعه دیدار خود را در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار کردند که نیمه نخست این دیدار با حساب ۲ بر یک به سود تیم پرسپولیس پایان یافت. علی زینالی در دقیقه ۸ زننده گل تیم سایپا بود. رامین رضاییان (۳۰) و مهدی طارمی (۳۲) گل های تیم پرسپولیس را به ثمر رساندند.

پرسپولیس در حالی بازی را شروع کرد که لوبانوف را برای نخستین بار در ترکیب داشت اما این دروازه بان در دقیقه ۸ روی ضربه زیبای زینالی دروازه خود را گشوده دید. زینالی در گوشه محوطه جریمه پرسپولیس با حرکتی عرضی و ضربه ای فنی دروازه سرخ‌پوشان را گشود.

بعد از این گل دو تیم بازی را بیشتر در میانه میدان پی گرفتند تا اینکه در دقیقه ۲۳ پرسپولیس صاحب موقعیت گلزنی شد اما ضربه طامی از پشت محوطه جریمه به کرنر رفت. دو دقیقه بعد شوت محکم نور اللهی به شکلی خطرناک از بالای دروازه به بیرون رفت. پرسپولیس همچنان به حملات خود ادامه داد و این بار در دقیقه ۲۹ بازی بود که ضربه برگردان طارمی به خارج از دروازه رفت.

شاگردان برانکو در دقیقه ۳۰ موفق به گشودن دروازه حریف شدند. رامین رضاییان که پیش تر نشان داده بود در زدن ضربات کاشته تبحر دارد به زیبایی از پشت محوطه جریمه موفق به گلزنی شد.

پرسپولیس در دقیقه ۳۲ به گل دوم خود نیز دست یافت. این بار یک کار گروهی از سمت راست نتیجه داد و پاس به بیرون خوب رضاییان با ضربه زمینی و محکم طارمی همراه شد تا پرسپولیس ۲ بر یک پیش بیفتد.

تیم پرسپولیس در دقیقه ۴۳ نیز صاحب موقعیت دیگری برای گلزنی شده بود که این بار ضربه طارمی با اختلاف اندکی از کنار دروازه فلاح زاده به بیرون رفت تا در نهایت نیمه نخست با همان نتیجه ۲ بر یک خاتمه یابد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.