بیانکونری با حذف یوونتوس حریف اینتر در مرحله نیمه نهایی این رقابت ها شدند.

به گزارش ایسنا، یوونتوس با کسب پیروزی با ارزش در خانه لاتزیو، به نیمه نهایی کوپا ایتالیا رسید. در این دیدار که در ورزشگاه المپیکو شهر رم برگزار شد یوونتوس با تک گل استفان لیش اشتاینر توانست لاتزیو را شکست دهد و حریف اینتری شود که توانست ناپولی را حذف کند.

یوونتوس ۱۰ بازی پی در پی است که در لیگ ایتالیا پیروز می شود و توانسته خود را به جمع مدعیان قهرمانی برساند و در جام حذفی نیز نمایش خوبی داشته است و امیدوار است قهرمانی سال قبل خود را تکرار کند.

شاگردان روبرتو مانچینی با ارائه یک نمایش حساب شده، توانستند در خانه ناپولی به پیروزی برسند و راهی مرحله نیمه نهایی جام حذفی شوند. در این دیدار ناپولی میزبان تلاش زیادی برای گل زدن از خود نشان داد ولی در نهایت این اینتر بود که به گل رسید. در حالی که ناپلی ها تلاش می کردند هر طور شده راهی به سوی دروازه اینتر پیدا کنند، این نرآتزوری ‏بود که در دقیقه ۸۴ توسط استوان یووتیچ به گل رسید.باز هم این ناپولی بود که بازی را در دست گرفت ولی هوسیازی اینتری ها باعث شد تا این دیدار با برتری یک بر صفر این تیم و صعود به نیمه نهایی همراه باشد.

به این ترتیب در مرحله نیمه نهایی این رقابت ها یوونتوس با اینتر و میلان با الکساندریا دیدار خواهد کرد که در دسته سوم ایتالیا است و شگفتی ساز شده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.