سرمربی تیم ملی امید ایران تاکید کرد بازی ایران برابر قطر میزبان جذاب‌ترین و بهترین بازی جام خواهد شد و همه از دیدن آن لذت می برند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روزنامه الرای قطر، تیم ملی فوتبال امید ایران با هدایت محمد خاکپور برای صعود به المپیک ۲۰۱۶ برزیل تلاش می کند و بازی‌های خود را در انتخابی قطر شروع کرده است.

شاگردان خاکپور در دیدار نخست موفق شدند با نتیجه دو بر صفر سوریه را شکست دهند. آنها اکنون باید خودشان را آماده دیدار حساس برابر قطر کنند که میزبان میزبان این رقابت‌هاست. این تیم در دیدار نخست خود چین را با نتیجه سه بر یک شکست داده است.

خاکپور در گفت و گویی که با روزنامه الرای قطر داشت درباره شرایط تیمش صحبت کرد. او در ابتدا از بازی خود شاگردانش در دیدار برابر سوریه سخن به میان آورد و گفت: دیدار نخست در هر تورنمتی سخت است و بازیکنان فشار زیادی را تحمل می کنند. در این رقابت ها بازیکنانی بازی می کنند که تجربه زیادی ندارند و همه آنها جوان هستند. پس طبیعی است که فشار را احساس کنند و این کار را بر آنها سخت می کند.

او ادامه داد: خوشبختانه بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم و موفق شدیم با شایستگی سه امتیاز را به دست آوریم. سوریه را به خوبی بررسی کرده بودم و از نقاط قوت و ضعف این تیم خبر داشتم. در نیمه نخست بسیار خوب ظاهر شدیم. بازیکنان چند فرصت خوب را از دست دادند و این باعث شد تا آرامش خود را از دست دهند و عصبی شوند. در نیمه دوم با آنها صحبت کردم و تا حدودی آرامشان کردم و این باعث شد تا آنها در نهایت پیروزی این بازی شوند.

خاکپور درباره دیدار آینده تیمش برابر قطر میزبان گفت: قطر بازیکنان خوبی در اختیار دارد. آنها تیم سرعتی هستند و در دیدار نخست برابر چین ثابت کردند که می توانند حریف خطرناکی باشند. تیم قطر را به خوبی بررسی کردم و آماده بازی برابر این تیم هستیم. پیش بینی می کنم که این دیدار بهترین و زیباترین بازی جام باشد و تماشاگران از دیدن آن لذت برند چراکه هر دو تیم فوتبال زیبایی را در دستور کار خود قرار می دهند.

سرمربی تیم ملی امید ایران درباره شانس های این گروه برای صعود به دور بعد گفت: گروه بسیار سختی است. حتی چین و سوریه هم با وجود شکست به دور بعد شانس صعود دارند و نباید هیچ تیمی را دست‌کم گرفت. شرایط برای هر چهار تیم سخت است و باید به رقابت خود تا آخرین لحظه ادامه دهیم چون چیزی تمام نشده است.

خاکپور در پایان سخنانش از قطر به خاطر میزبانی خوبی که برای این رقابت بزرگ داشت تشکر کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.