سرمربی منچستریونایتد بعد از عملکرد ناامید کننده در دیدار برابر شفیلدیونایتد جواب تحریک آمیزی به خبرنگاران داد که باعث خشم هواداران یونایتد شده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از sport ۳۶۰، منچستریونایتد در جام حذفی انگلیس در اولدترافورد از شفیلد پذیرایی کردند. انتظار می رفت شاگردان لوییس فان خال در این بازی فرصت های زیادی را روی دروازه حریف خلق کنند و با نتیجه ای پر گل، دیدار را به سودشان به پایان برسانند اما به هیچ وجه اینگونه نشد و آنها در نهایت تنها با گلی که رونی در دقیقه ۹۰ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، پیروز این بازی شدند.

با این نمایش ضعیفی که تیم فان خال داشت، حاضران در ورزشگاه او و بازیکنان را هو کردند. بعد از پایان بازی، رسانه ها درباره عملکرد ضعیف یونایتد از سرمربی این تیم سوال کردند و او پاسخی داد که نوعی تمسخر کردن هواداران این تیم انگلیسی بود.

این مربی هلندی گفت: آیا شفیلد توانست روی دروازه ما خطر ایجاد کند؟ آیا این تیم فرصت گلزنی داشت؟

منچستریونایتد پر افتخارترین تیم تاریخ لیگ برتر انگلیس است و هواداران این تیم، شفیلد را که در لیگ دسته یک بازی می کند، اصلا حریف جدی برای خود نمی دانند اما به نظر می رسد یونایتد فان خال آنقدر ضعیف شده که برابر شفیلد هم به سختی می تواند پیروز شود.

سرمربی هلندی شیاطین سرخ درباره این سوال که آیا تیمش به تغییر نیاز دارد نیز گفت: خیر. در فصل جابه‌جایی زمستانی فعالیت نخواهیم کرد و نیازی به جذب بازیکن نداریم.

منچستر یونایتد در فصل جاری عملکرد بسیار ضعیفی داشته و خبرهای زیادی درباره اخراج فان خال و آمدن ژوزه مورینیو به گوش می رسد اما هنوز این تصمیم عملی نشده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.