مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی ایتالیا با صعود تیم‌های میلان و تورینو به مرحله یک هشتم نهایی آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در نخستین شب از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی ایتالیا، شب گذشته (سه‌شنبه) سه بازی برگزار شد که در مهمترین آنها میلان در ورزشگاه سن‌سیرو با نتیجه ۳ بر یک از سد میهمان دسته دومی خود، کروتونه گذشت و به مرحله بعد صعود کرد.

در این بازی لوئیز آدریانو در دقیقه ۴۷ گل نخست را برای میلان زد و آنته بودیمیر در دقیقه ۶۸ کار را برای کروتونه به تساوی کشاند.این نتیجه تا پایان ادامه داشت تا اینکه کار به وقت‌های اضافه کشیده شد. بوناونتورا در دقیقه ۱۰۵ میلان را دوباره پیش انداخت و نیانگ در دقیقه ۱۱۵ تیر خلاص را به قلب میهمان شلیک کرد. میلان در مرحله یک هشتم نهایی باید با سامپدوریا برای رسیدن به جمع چهار تیم برتر رقابت‌ها رقابت کند.

در دیگر بازی‌های شب نخست از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی ایتالیا، تورینو در خانه با نتیجه ۴ بر یک میهمان دسته دومی‌اش چزنا را مغلوب کرد و در دور بعد باید برابر یوونتوس، مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها قرار بگیرد که در آن بازی بانوی پیر میزبان است.

مصاف تیم‌های دسته دومی اسپتزیا و سالرنیتانا هم با پیروزی ۲ بر صفر اسپتزیای میزبان خاتمه یافت. اسپتزیا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ایتالیا باید با به مصاف رم برود.

در ادامه بازی‌های مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی ایتالیا امشب سه بازی برگزار می‌شود که برنامه‌ آنها به شرح زیر است:

پالرمو - آلساندریا هلاس ورونا - پاویا اودینزه - آتالانتا

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.