سرمربی بارسلونا حرف کاپیتان رئال‌مادرید را تأیید و عنوان کرد موفقیت‌های یک تیم دائمی و همیشگی نیست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوئیس انریکه که شاگردانش فردا شب (چهارشنبه) در دور برگشت از مرحله یک شانزدهم جام حذفی اسپانیا پذیرای ویانوونسه دسته سومی خواهند بود، با حضور در کنفرانس خبری با هشدار به شاگردانش برای دست‌کم نگرفتن حریف خود گفت: فراموش نکنید که در بازی رفت چه اتفاقی افتاد، نتیجه بدون گل بازی رفت، نتیجه خطرناکی است، چون هر نتیجه‌ تساوی به غیر از نتیجه صفر - صفر باعث حذف ما از این رقابت‌ها خواهد شد. از این رو باید همانند هر جدال حذفی دیگر، بازی منطقی را به نمایش بگذاریم.

وی همچنین درباره معرفی سه کاندیدای نهایی کسب توپ طلا هم اظهار داشت: همیشه دوست دارم بازیکنانم در لیست کسب عنوان بهترین بازیکن جهان باشند، ولی باید به این مورد هم توجه داشته باشیم که بازیکنان دیگر از باشگاه‌های دیگر هم بازی‌های سطح بالایی را از خود نشان داده‌اند. با این حال همیشه دوست دارم که بازیکنانم را در رقابت برای کسب چنین عناوینی ببینم.

سرمربی بارسلونا در پاسخ به این پرسش که «آیا مسی فردا بازی می‌کند؟»، گفت: در روز مسابقه در مورد این موضوع تصمیم خواهیم گرفت. برای بازی فردا هم ۱۱ بازیکنی را در ترکیب می‌گذارم که پیروزی ما را تضمین کنند. برای قهرمانی در جام حذفی باید از چنین بازی‌های مقدماتی گذشت. با توجه به اینکه نتیجه بازی رفت بدون گل به پایان رسیده، بازیکنان ابتدا باید ترکیب بازی فردا را بدانند، ولی نیازی به تغییر پست‌های همیشگی‌مان نداریم.

انریکه که خودش نیز در بخش بهترین مربی سال جهان با پپ گواردیولا و خورخه سامپائولی رقابت می‌کند، تأکید کرد: این عنوان باید به کسی برسد که تیمش در فصل اخیر تماشایی‌ترین بازی‌ها را به نمایش گذاشته است.

وی همچنین در خصوص اظهارنظر اخیر سرخیو راموس، مدافع رئال مادرید که گفته بود موفقیت‌های بارسلونا همیشگی نخواهد بود، اظهار داشت: حرف راموس عین واقعیت است. فوتبال یک چرخه خاصی دارد و یک تیم همیشه تمامی عناوین قهرمانی را نخواهد برد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.