دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: با برگزاری دوره‌های آموزشی در ایران قصد داریم تا فوتبال ساحلی موفقی داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، علیرضا اسدی در مراسم اختتامیه دوره مربیگری فوتبال ساحلی فیفا در جمع حاضرین اظهار داشت: فدراسیون فوتبال برای ارتقای سطح مربیان در هر رده و هر رشته‌ای، تلاش می‌کند. خوشبختانه مدرسی که این دوره را در آکادمی تدریس کرده بسیار باتجربه بوده و با علم روز دنیا آشناست، چرا که پیشرفت فوتبال ساحلی در گرو دانش‌افزایی و آموزش درست مربیان و بالطبع آن بازیکنان است.

وی افزود: فوتبال ساحلی در مسیر درستی قرار گرفته است، چرا که در سال ۲۰۱۱ مقام شانزدهم را کسب کرده بود، اما در سال ۲۰۱۳ به جایگاه هشتم جهان و ۲۰۱۵ به جایگاه ششم جهان دست یافت.

دبیرکل فدراسیون فوتبال ادامه داد: اکنون در آسیا و جهان شاهد روند رو به رشد مربیان از لحاظ آموزشی هستیم. از شما مربیان می‌خواهم از این فرصت‌ها به نحو احسن استفاده کنید و از این دوره‌ها به راحتی نگذرید. امیدوارم بتوانیم بهره‌برداری مفیدی از حضور مدرسان فیفا و AFC داشته باشیم. یکی از اهداف و سیاست‌های فدراسیون فوتبال برگزاری دوره‌های آموزشی در سطح کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفاست. با برگزاری دوره‌های آموزشی در ایران قصد داریم تا فوتبال ساحلی موفقی داشته باشیم.

اسدی در پایان به شرکت‌کنندگان حاضر در این دوره گفت: از شما مربیان می‌خواهم مطالبی که در این دوره آموزشی فرا گرفته‌اید در زمینه‌های تمرینی آن را به خوبی اجرا کنید و به سایر مربیان نیز تجربیات خود را انتقال دهید. شما مربیان با تلاش و پشتکار و زحماتی که در فوتبال ساحلی کشور می‌کشید، باعث می‌شوید تا بازیکنان خوبی را در فوتبال ساحلی تربیت کنید و در نهایت آینده فوتبال ساحلی ایران را تضمین کنید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.