لیونل مسی عنوان کرد اگر برنده توپ طلای ۲۰۱۵ شود آن را به تیاگو خواهد داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از گلوبوی برزیل، لیونل مسی یکی از نامزدهای انتخاب به عنوان بهترین بازیکن سال ۲۰۱۵ جهان است و در کنار کریستیانو رونالدو و نیمار باید برای رسیدن به این عنوان رقابت کند. این در حالی است که خیلی‌ها مسی را برنده این عنوان می‌دانند. نیمار یکی از سه بازیکن نهایی معتقد است مسی باید این جایزه را ببرد.

لیونل مسی در پاسخ به این سوال که در صورت برنده شدن با این توپ طلا چه کار خواهد کرد، گفت:‌ تا الان مشخص کرده‌ام اگر به عنوان برترین بازیکن انتخاب شود با آن چه کار کنم. این توپ در صورت برنده شدن من صاحب دارد و آن هم تیاگو است که هر روز بی صبرانه منتظر پدرش است تا درباره بازی‌های من در تلویزیون برای من توضیح دهد. تصمیم گرفتم در صورت برنده شدن این جایزه را به او بدهم.

لیونل مسی البته روز گذشته به عنوان بهترین مهاجم و بهترین بازیکن لیگای اسپانیا انتخاب شد تا شانس او برای انتخاب به عنوان بهترین بازیکن جهان افزایش یابد. هر چند این جایزه با رای کاپیتان‌های تیم‌های ملی و مربیان تیم‌های ملی و کارشناسان فوتبال انتخاب می‌شود، ولی به نظر می‌رسد عملکرد بارسلونا در فصل قبل و گل‌های تعیین کننده لیونل مسی باعث شود تا این بازیکن به عناوین برترین بازیکن ۲۰۱۵ انتخاب شود و به دو سال انتخاب رونالدو برای این جایزه پایان دهد.

مسی در ادامه گفت: تیاگو البته در حال حاضر زیاد درباره فوتبال اطلاعات ندارد ولی وقتی به خانه می‌روم مدام از من سوال می کند که با توپ‌ها چه کار کرده‌ای و چند گل به ثمر رسانده ای؟

مسی در حال حاضر با ۴ توپ طلای فوتبال جهان در این عرصه رکورددار است. رقیب او رونالدو با ۳ توپ طلای فوتبال جهان بعد از مسی قرار دارد. او در سال ۲۰۱۵ با به ثمر رساندن ۵۸ گل به تیمش کمک کرد تا به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، لیگای اسپانیا و جام حذفی دست یابد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )