مدرس فوتبال ساحلی فیفا در اختتامیه دوره مربیگری در ایران اعلام کرد که فوتبال ساحلی کشورمان در دنیا کاملاً شناخته شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، مارسلو مندز، مدرس فیفا در حاشیه مراسم اختتامیه کلاس مربیگری فوتبال ساحلی فیفا پس از ارائه گزارشی از روند تمرینات و فعالیت‌های مربیان در این دوره مربیگری گفت: از حمایت‌های فدراسیون فوتبال به خاطر برگزاری دوره‌های آموزشی و در اختیار گذاشتن امکانات تشکر و قدردانی می‌کنم. دوره آموزشی دیگری از طرف فیفا در ایران برگزار کردم که این باعث افتخار من است، نه فقط برای انتقال دانش به شما مربیان، بلکه برای تبادل آن با یکدیگر، چراکه سطح فوتبال ساحلی ایران در دنیا کاملاً شناخته شده است.

وی ادامه داد: از نظر من فوتبال به یک جاده شباهت دارد. راه‌های زیادی برای یاد گرفتن و همچنین یاد دادن وجود دارد. شما مربیان باانگیزه و شوقی که برای حضور در این دوره و فراگیری علم فوتبال ساحلی داشتید، بدون شک در آینده عملکرد قابل قبولی خواهید داشت. دومین بار است که در ایران حضور داشته‌ام و با مقایسه‌ای کوتاه به این نکته رسیدم که مربیان ایرانی روز به روز رشد دارند و موفق‌تر از گذشته هستند.

مدرس فیفا اظهار داشت: سطح کیفی شرکت‌کنندگان در این دوره نسبت به تمام ادوار گذشته بالا و خوبی بوده و این را از طرف فیفا می‌گویم. کلاس پنج روزه بسیار خوبی با یکدیگر برگزار کردیم. خوشحالم که در جمع شما مربیان حضور داشتم و برای تک تک شما آرزوی موفقیت می‌کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.