نایب رئیس باشگاه میلان از پیش‌بینی رده‌ای که تیمش در پایان فصل جاری کسب می‌کند خودداری، اما اعتراف کرد که دلتنگ حضور در لیگ قهرمانان اروپا شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آدریانو گالیانی در گفت‌و‌گو با رادیو استپورتیوای ایتالیا در خصوص شانس میلان برای کسب عنوان قهرمانی سری A اظهار داشت: پیش‌بینی کردن را دوست ندارم. اتفاقاتی را که در این فصل رخ داده‌اند، بررسی می‌کنیم، اما دوست نداریم از آنها درباره آینده نتیجه‌گیری کنیم. عملکرد ما با ارائه بازی‌های عالی و کمی ضعیف‌تر نوسان دارد. امیدواریم که عملکردمان ثبات پیدا کند.

گالیانی ادامه داد: اگر ما کیفیت لازم را نداشتیم نمی‌توانستیم بازی‌هایی فوق‌العاده ارائه کنیم، اما چیزی که من از انجامش متنفرم، نتیجه‌گیری از وضعیت جدول درباره اتفاقاتی است که می‌‌خواهد در آینده رخ دهد. نه تنها ما، بلکه هیچ تیمی به همه اهدافش نمی‌رسد. ما امشب (سه‌شنبه) در جام حذفی بازی داریم، بعد از آن یکشنبه شب و این روند ادامه دارد. بنا به یکسری دلایل خرافی، من می‌گویم که میلان برابر لاتزیو و سامپدوریا خوب بازی کرد و برابر یوونتوس ضعیف‌تر. ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد اما در اینکه ما برابر سامپدوریا عملکرد خوبی داشتیم، هیچ شکی نیست.

نایب رئیس باشگاه میلان سپس اعتراف کرد که دلش برای روزهایی که میلان در لیگ قهرمانان اروپا بازی می‌کرد، تنگ شده است. او که تیمش دومین تیم پرافتخار لیگ قهرمانان محسوب می‌شود، تأکید کرد: من امیدوارم که میلان به لیگ قهرمانان اروپا برگردد، تورنمنتی که سالیان سال در آن حضور داشتیم اما مدتی است که از آن دور شدیم و دل من برای حضور دوباره در آن تنگ شده است. ما ۱۳ سال پیاپی در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشتیم و این کار را به عادت زیبا برای خودمان تبدیل کرده بودیم.

میلان در حال حاضر با ۲۳ امتیاز در رده هفتم جدول قرار گرفته است و با ناپولی صدرنشین هشت امتیاز فاصله دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.